نائب رئیس مجلس خبرگان رهبری گفت: دشمن به دنبال برجسته سازی برخی از نقطه ضعف ها می باشد تا خدمات ارزشمند و بزرگ 45 ساله انقلاب اسلامی دیده نشود و به مردم القا کند کاری انجام نگرفته است.

حسینی بوشهری: دشمن به دنبال برجسته سازی برخی نقاط ضعف برای ندیدن خدمات نظام است

به گزارش قدس آنلاین،  آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری روز چهارشنبه در جمع مردم تنگ ارم شهرستان دشتستان، با اشاره به آیه ((وَ أَعِدُّوا لَهُمْ مَا اسْتَطَعْتُمْ مِنْ قُوَّة)) اظهار کرد: بر اساس این آیه شریفه مسلمانان باید هر چه در توان دارند را برای مقابله با دشمن بسیج کنند؛ تا در سایه این انسجام و اقتدار دشمنان از شما حساب ببرند.

رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم افزود: قرآن به ما پیام می دهد تمام امکانات تان را برای رسیدن به یک هدف مقدس، آماده و بسیج کنید.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: مسلمانان باید ابتکارات خود را از نظر علمی، اقتصادی و خدمات اجتماعی رشد و بروز کنند و در جا نزنند.

حسینی بوشهری با تاکید بر اینکه مسلمانان باید در تمامی عرصه ها بدرخشند، گفت: در پرتو این انقلاب اقدامات و پروژه های بسیار خوبی در کشور صورت گرفته است.

نائب رییس مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه انقلاب اسلامی متعلق به مردم است، عنوان کرد: ملت ما همواره با حضور پرشور خود در صحنه های مختلف از نظام حمایت کرده اند.

وی ادامه داد: هر چند کاستی هایی وجود دارد اما باید با صبر و تحمل و پیگیری از مسئولان، مشکلات را حل کرد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.