وزیر راه و شهرسازی با اشاره به عزم این وزارتخانه برای تامین مسکن نیروهای مسلح، گفت: بیش از ۲۳۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن برای خانواده‌های نیروی مسلح در مراحل مختلف ساخت قرار دارد.

عزم وزارت راه و شهرسازی برای تامین مسکن نیروهای مسلح 

به گزارش قدس آنلاین، "مهرداد بذرپاش" در جلسه هم اندیشی اعضای مجمع یادگاران شهدای ارتش جمهوری از عزم جدی وزارت راه و شهرسازی برای تامین مسکن نیروهای مسلح خبر داد و افزود: بهترین و بی‌سابقه ترین تصمیم برای تامین مسکن خانواده بزرگ ارتش گرفته شده است.

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه حدود ۲ میلیون و ۲۲۴ هزار واحد نهضت ملی مسکن در سراسر کشور وارد مراحل مختلف ساخت شده است، ادامه‌داد: بیش از ۲۳۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن برای خانواده‌های نیروی مسلح در مراحل مختلف عملیات ساخت قرار گرفته است.

وی ضمن تبریک سالروز ولادت حضرت علی اکبر و روز جوان، با اشاره به بیش از ۴۸ هزار شهید در خانواده ارتش، به جایگاه والای یتیم در قرآن اشاره کرد و گفت: تاکید قرآن در خصوص یتیم نشان می‌دهد که چه نعمتی از آن سلب شده و خداوند سبحان خود را مدافع یتیمان می‌داند، زیرا ضایعه فقدان پدر و تحمل درد آن آسان نیست و نمی‌توان این همه هزینه و تحمل دشواری به جانبازان و شهدا را بدون پاسخ گذاشت.

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه حتما فرزندان شهدا، برای نگهداشتن پرچم انقلاب که خودشان برافراشته اند، اولی هستند، اظهار داشت: برخی با سوء مدیریت‌های خود به دنبال پشیمان کردن مردم از انقلاب اند.

وی افزود: دشمنان تلاش می‌کنند که تاریخ ۴۵ ساله انقلاب سیاه و تاریک دیده شود، در حالی که این مقطع تاریخی روشن‌ترین و افتخار آمیزترین دوره است.

بذرپاش با بیان اینکه مسیر حق را شهدا مشخص کردند، گفت: در این مسیر نباید تردید کرد.

وی در پایان بر نقش آفرینی هرچه بیشتر خانواده‌ها در عرصه‌های مدیریتی کشور تاکید کرد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.