رییس اداره نظارت و بازرسی جهاد کشاورزی مشهد گفت: یک انبار بسته‌بندی روغن زیتون تقلبی با چهار هزار و ۱۰ قوطی روغن با برندهای (ویژند) خارجی تقلبی به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در مشهد کشف شد.

انبار بسته‌بندی روغن زیتون تقلبی در مشهد کشف شد

به گزارش قدس خراسان، سید علی اکبر نصری سرآسیا اظهار کرد: با رصد و پایش صورت گرفته از انباری در محدوده بلوار توس، یک دستگاه خودرو نیسان در حال تخلیه ۱۲۰ حلب روغن مایع سویای ۱۶ کیلوگرمی با هدف پر کردن قوطی‌های خالی روغن زیتون با برندهای خارجی کشف شد.

رییس اداره نظارت و بازرسی جهاد کشاورزی مشهد با بیان اینکه ورود به این انبار پس از هماهنگی های انجام شده با تعزیزات حکومتی و دریافت حکم انجام شد، بیان کرد: چندین هزار قوطی خالی با برندهای مختلف زیتون در این انبار در حال پر شدن در محل و بسته‌بندی در کارتن جهت عرضه در بازار بود.

وی گفت: علاوه بر این طی تماس تلفنی جهت حضور فرد مالک در محل، وی اقدام به پیشنهاد رشوه به مبلغ ۱۰ میلیارد ریال به کارشناس بازرسی جهاد کشاورزی کرد.

به گفته نصری سرآسیا، در بررسی های صورت گرفته شب قبل نیز یک خودروی حامل روغن های زیتون تقلبی از محل بارگیری شده است.

رییس اداره نظارت و بازرسی جهاد کشاورزی مشهد با بیان اینکه بررسی در خصوص کالاهای تقلبی خارج شده از انبار ادامه دارد، افزود: از همشهریان تقاضا داریم نسبت به مواردی مانند تاریخ تولید، علامت سیب سلامت و استاندارد، بهداشت و نیز آدرس محل تولید داشته باشند.

وی بیان کرد: همچنین در محل این انبار، یک کیسه برچسب سردوز کیسه های برنج از یکی از برندهای معروف و نیز کیسه های خالی مشاهده و ضبط شد که تحقیق در خصوص موارد مصرف این اقلام ادامه دارد.

نصری سرآسیا ادامه داد: کلیه کالاهای مذکور به همراه خودرو نیسان ضبط و تحویل اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز نیروی انتظامی شد.

رییس اداره نظارت و بازرسی جهاد کشاورزی مشهد تاکید کرد: اداره نظارت و بازرسی جهاد مشهد نیز آمادگی دریافت خبر و اطلاعات در خصوص انبار کالا ها یا احتکار، تقلب، گرانفروشی، کم فروشی، قاچاق کالا و عرضه خارج از شبکه در خصوص محصولات کشاورزی دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.