مسوول روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: چهار حادثه مسمومیت با گاز منوکسید کربن منجر به مسمومیت ۱۰ نفر در مشهد و روستای «پس خوری» واقع در جاده سرخس- مشهد خراسان رضوی در شبانه‌روز گذشته شد.

۱۰ نفر در خراسان رضوی دچار مسمومیت با گاز منوکسیدکربن شدند

به گزارش قدس خراسان، محمد علیشاهی اظهار کرد: ۶ نفر از این افراد که در منزل مسکونی شان دچار گازگرفتگی شده بودند به بیمارستان منتقل و چهار نفر دیگر توسط کارشناسان فوریت‌های پزشکی در محل درمان شدند.

مسوول روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد: حادثه گازگرفتگی در خیابان پیروزی ۳۰ در مشهد ساعت ۲۸ دقیقه بامداد امروز رخ داد که سه نفر دچار مسمومیت با گاز منواکسید کربن شدند که تمامی آنان توسط کارشناسان فوریت‌های پزشکی در محل درمان شدند.

وی بیان کرد: حادثه گازگرفتگی در روستای "پس خوری" واقع در جاده کلاته منار در ۶۰ کیلومتری جاده سرخس- مشهد ساعت ۶ و ۴۷ دقیقه صبح امروز رخ داد که چهار نفر دچار مسمومیت با گاز منواکسید کربن شدند که تمام مسمومان این حادثه توسط آمبولانس اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان شهید هاشمی‌نژاد مشهد منتقل شدند.

علیشاهی افزود: حادثه گازگرفتگی در خیابان خواجه ربیع، بهمن چهار در مشهد نیز ساعت هشت و ۲۱ دقیقه صبح امروز رخ داد که ۲ نفر دچار مسمومیت با گاز منواکسید کربن شدند که تمام مسمومان این حادثه نیز توسط آمبولانس اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان شهید هاشمی‌نژاد مشهد منتقل شدند.

مسوول روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد: همچنین ساعت ۲۳ و ۵۶ دقیقه شب گذشته یک حادثه مسمومیت با گاز در خیابان مطهری جنوبی۱۳ در مشهد رخ داد که این حادثه یک مسموم داشت که توسط کارشناسان فوریت پزشکی اورژانس به صورت سرپایی در محل درمان شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.