سخنگوی جنبش انصارالله یمن، وتوی قطعنامه آتش‌بس در نوار غزه توسط آمریکا را لکه ننگی پاک‌نشدنی بر پیشانی این کشور دانسته و اعلام کرد همه ملت‌ها و کشورهای منطقه باید برای مقابله با این سیاست‌های خصمانه واشنگتن به پا خیزند.

سخنگوی جنبش انصارالله: وتوی قطعنامه آتش‌بس غزه لکه ننگی پاک‌نشدنی بر پیشانی آمریکاست

به گزارش قدس آنلاین، «محمد عبدالسلام» سخنگوی جنبش انصارالله یمن در واکنش به اقدام آمریکا در وتوی قطعنامه آتش بس غزه در شورای امنیت ضمن محکومیت شدید این اقدام اعلام کرد که استفاده مکرر آمریکا از وتو در شورای امنیت ضد قطعنامه‌هایی که خواستار آتش بس در نوار غزه هستند، لکه ننگی پاک نشدنی بر پیشانی این کشور است که با دروغ و ریا ادعای نمایندگی ارزش‌های انسانی در جهان را دارد.

عبدالسلام افزود: استفاده مکرر آمریکا از وتو در شورای امنیت به معنای تجاوز گسترده ضد بشریت و اعلان جنگ نامحدود علیه همه ملت‌های منطقه علاوه بر ملت فلسطین است.

وی از همه ملت‌ها و کشورهای منطقه خواست تا برای دفاع از عزت و کرامت خود برخیزند و سکوتشان را بشکنند و صدای خود را درباره لزوم توقف تجاوزات علیه غزه به گوش همه برسانند.

این سخنگوی جنبش انصارالله یمن در ادامه تاکید کرد که آمریکا با این سیاست‌های متجاوزانه و خصمانه، خود و منافعش را در مقابل همه ملت‌های منطقه قرار داده و نمی‌توانیم اجازه دهیم جنایات صهیونیستی-آمریکایی علیه مردم غزه ادامه داشته باشد.

پیشتر «حسین العزی» معاون وزیر خارجه دولت نجات ملی یمن طی سخنانی در واکنش به اقدام آمریکا در وتوی دوباره قطعنامه آتش‌بس در نوار غزه اعلام کرد: وتوی قطعنامه آتش‌بس نوار غزه در شورای امنیت توسط آمریکا نشان می‌دهد که آمریکا اولین دشمن صلح است.

به گزارش تسنیم، آمریکا درحالی که هرازگاهی با ژست‌های بشردوستانه سعی می‌کند تا حد ممکن از فشارهای افکار عمومی به دلیل مشارکت مستقیم این کشور در جنگ نسل‌کشی رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین بکاهد، سه شنبه در اقدامی تکراری برای چندمین بار قطعنامه برقراری آتش‌بس فوری در غزه را با هدف حمایت از جنایت‌های رژیم صهیونیستی وتو کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.