فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله تهران گفت: انتخابات مهم‌ترین، اثرگذارترین و تعیین کننده‌ترین رویداد در جامعه است.

انتخابات مهمترین واثرگذارترین رویداد در جامعه است

به گزارش قدس آنلاین، سرتیپ پاسدار «حسن حسن زاده» در چهارمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج پایتخت ویژه مشارکت مردم در انتخابات ۱۱ اسفند ۱۴۰۲، گفت: انتخابات مهمترین، اثرگذارترین و تعیین کننده ترین رویداد در جامعه است.

وی ادامه داد: حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن بر ادبیات بین الملل و رسانه‌های معاند تأثیر گذاشت اما اثر رویداد انتخابات بسیار فراتر است چون مشارکت مردم در انتخابات قابل شمارش، تحلیل و رصد در داخل و خارج از کشور است. زمان فضای تبیینی، رصد و مشاهده گذشته است، باید تلاش کنید ذهن و دل مردم را مشغول فضای احساسی و هیجانی انتخابات کنید، همان روشی که دشمنان جمهوری اسلامی برای نامید کردن مردم برای مشارکت در حال انجام هستند.

سرتیپ حسن زاده ادامه داد: تولید محتوا دو نوع است. نوع اول با ضرب آهنگ کُند شروع می‌شود و در پایان به نقطه اوج می‌رسد اما نوع دوم در ابتدای محتوای تولیدی به اوج می‌رود و بر مخاطب تأثر می‌گذارد. سه ثانیه ابتدایی محتوای تولیدی بسیار مهم است. باید در سه ثانیه اول در ذهن و دل مخاطب ایجاد چالش کنید. محتوا و موضوع تولیدی باید در چارچوب نظر مردم تولید شود که در این صورت موفق به جلب توجه جامعه می‌شوید.

فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله تهران گفت: موضوع مشارکت و امنیت، مشارکت و امیدآفرینی، مشارکت و بهبود وضعیت در آینده و مشارکت و وحدت بخشی برایمان بسیار مهم است. کار برای شهدا و مقاومت خوب است اما باید سراغ قشر خاکستری و افراد دو دل رفت و موضوعات ملی در دستور کار شما تا انتخابات ۱۱ اسفند قرار داشته باشد.

وی تاکید کرد: شعار «گام بلند مردم» را در فضای مجازی و بیلبوردهای میدانی شهر تهران ترند خواهیم کرد تا اثرگذارتر باشیم. در رویداد تولید محتوا «دیده شدن» بسیار برایمان اهمیت دارد به همین دلیل آثار در دو مرحله داوری می‌شود. تولیدات باید در فضای مجازی به خوبی وایرال شود.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.