گروهی از هنرمندان مشهدی در آستانه دوازدهمین دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی تئاتر کمدی «کو رای مو» را در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی مشهد به روی صحنه بردند.

نمایش کمدی «کو رای مو» در مشهد به روی صحنه رفت

به گزارش قدس خراسان، تهیه کننده و کارگردان این اثر کمدی عصر پنجشنبه اظهار کرد: کو رای مو نمایش کمدی است که ۵۰ نفر از بازیگران جوان تئاتر مشهد در آن ایفای نقش می‌کنند و به لهجه مشهدی صحنه‌های زیبا و مرفهی را رقم می‌زنند.

محمدعلی چمی‌گو افزود: موضوع این کمدی برگزاری انتخابات شورای صنفی یک دانشگاه است که جلب مشارکت مردم را در انتخابات پیش رو دنبال می‌کند.

وی بیان کرد: این کمدی تذکری به نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی نسبت به اقدامات تبلیغی، ضرورت داشتن طرح و برنامه برای ورود به مجلس، ضرورت پرهیز از دادن وعده‌های دروغ، وجود نماینده میان حاکمیت و مردم برای نظارت و برنامه ریزی است و به مردم توصیه می‌کند که فرد صالح و کاربلدی را برای مجلس انتخاب کنند.

تهیه کننده این نمایش ادامه داد: نویسنده این اثر «عباس جانفدا» است و برای اولین بار به روی صحنه می‌رود، علاقه مندان می‌توانند با ارسال عدد ۹ به شماره ۱۰۰۰۱۰۸ بلیت رایگان دریافت کنند.

وی ادامه داد: نمایش این کمدی تا ۱۱ اسفندماه و روز برگزاری انتخابات ادامه خواهد یافت.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.