۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۰
کد خبر: 967331

مدیرکل هواشناسی استان زنجان با بیان اینکه بارش‌های پراکنده پدیده غالب جوی برای استان تا پایان هفته خواهد بود، گفت: کاهش دما را در این ایام شاهد خواهیم بود.

آغاز روند کاهشی دما در زنجان

به گزارش قدس آنلاین، محمدرضا رحمن‌نیا اظهار کرد: با ورود سامانه بارشی به منطقه غرب و شمال‌غرب کشور انتظار می‌رود در مناطق مختلف شاهد آغاز بارش‌ها باشیم اما با تحلیل داده‌های جوی انتظار برای استان زنجان بارش پراکنده خواهد بود.

وی تصریح کرد: بارش‌های پراکنده از صبح امروز در برخی مناطق استان آغاز شده است که انتظار می‌رود با سرمای هوا این بارش‌ها به‌صورت برف باشد هرچند پیش‌بینی بارها زیاد نداریم.

این مسئول با بیان اینکه از فردا دمای هوا در نقاط مختلف استان کاهش خواهد یافت، افزود: روند کاهشی دما تا روز سه‌شنبه ادامه خواهد داشت و احتمال یخبندان در برخی مناطق نیز وجود دارد و این در حالی است که انتظار وزش با نسبتا شدید با سرعت ۴۰ الی ۵۰ کیلومتر در ساعت را نیز برای این ایام داریم.

رحمن‌نیا به وضعیت فعلی دمای مناطق استان نیز اشاره کرد و یادآور شد: در ۲۴ ساعت گذشته روستای خیرآباد با منفی ۲ درجه سردترین نقطه زنجان بود و شهر چورزق با ۱۵.۹ درجه عنوان گرمترین منطقه استان را از آن خود کرد. دمای هوای زنجان نیز در این ساعات بین ۰ تا ۱۳ درجه گزارش شده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.