۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۵
کد خبر: 967375

شمال کشور با داشتن آب‌وهوای خوب، طبیعت زیبا، جنگل و دریا و کوهستان یک مجموعه کامل برای گردش و تفریح را در خود جای داده است و به همین دلیل می‌باشد که این خطه سرسبز همیشه در لیست سفر ایرانیان قرار دارد.

اجاره ویلا شمال راهی برای انس با طبیعت

سه استان گلستان، گیلان و مازندران از نظر جاذبه‌های طبیعی بسیار غنی هستند و  همین امر موجب شده که ویلاهای متعددی در این مناطق خوش آب‌وهوا ساخته شود.

اگر شما هم به دنبال انس با طبیعت هستید و از شلوغی‌ها خسته شده‌اید، با ما همراه باشید. در ادامه این مطلب مناطقی را معرفی خواهیم کرد که پس از سفر به آن‌جا آرامشی وافر به دست خواهید آورد.

ییلاق پلور؛ مازندران

این ییلاق یکی از مناطق محبوب برای پایتخت‌نشینان است که می‌توان دلیل آن را نزدیکی ییلاق پلور، نسبت به دیگر ییلاق‌های شمال به تهران دانست.

بنابراین اگر در تهران سکونت دارید این منطقه مناسب وقت‌هایی است که از شهر خسته شدید، اما فرصت دور شدن زیاد و گشت‌وگذار هم ندارید. این منظقه همچنین محل مناسبی برای فرار از گرمای تابستان است. پل تاریخی، آبشار، کوه و دره زمان ازجمله دیدنی‌های این روستای خوش آب‌وهوا هستند که درصورت علاقه می‌توانید به بازدید از آن‌ها بپردازید. این ییلاق در شهرستان آمل مازندران و بخش لاریجان قرار دارد.

جواهرده؛ مازندران

جواهرده نزدیک به شهر رامسر و در مرز بین استان گیلان و مازندران قرار دارد. شاید برایتان جالب باشد بدانید که رامسر به عروس شهرهای ایران مشهور است؛ حالا تصور کنید که می‌خواهید دریکی از مناطق بکر این شهر زیبا اقامت کنید.

اجاره ویلا شمال راهی برای انس با طبیعت

در جواهرده آبشارهای فصلی و دائمی متعددی وجود دارد که یکی از معروف‌ترین آن‌ها آبشار صفارود می‌باشد. علاوه براین امکانات طبیعت‌گردی خوبی نیز برای مسافران فراهم شده است. با گذرندان تعطیلات در جواهردره این فرصت را دارید که از شهر رامسر نیز بازدید کنید و به سواحل زیبای آن نیز سری بزنید.

فیلبند؛ مازندران

فیلبند یکی از ییلاق‌های شناخته شده مازندران است و دریکی مناطق مرتفع این استان قرار دارد. اینجا یک منطقه مه‌آلود است که اگر شرایط آب وهوایی بطلبد می توانید ابرها را از نزدیک تماشا کنید. فیلبند محل مناسبی برای دوری از شلوغی شهر و گذراندن اوقاتی آرام می‌باشد. از آن‌جایی که فیلبند شناخته شده است اجاره ویلا در آنجا سخت نخواهد بود و به راحتی از طریق علی بابا امکان‌پذیر است. کافیست اجاره ویلا شمال علی بابا را جست‌وجو کنید تا با لیست بلندوبلایی از ویلاهای شمال کشور روبه‌رو شوید.

اولسبلانگاه؛ گیلان

اولسبلانگاه یکی از مناطق نزدیک ماسال است که به تازه‌گی معروف شده و در استان گیلان قرار دارد. چند وقتی است که تصاویر زیبای اولسبلانگاه و روستای ماسال در اینترنت و بین گردشگران دست به می‌شود. زیبایی منحصر به فرد این منطقه باعث شده است که لقب سوئیس ایران را دریافت کند. اینجا یکی از بهترین جاهایی است که می‌توانید تجدید قوا کنید و جانی تازه بگیرید. در این منطقه بیشتر کلبه‌های چوبی وجود دارد و اگر خوش‌شانس باشید می‌توانید یکی از آن‌ها را رزرو کنید.

دیلمان؛ استان گیلان

دیلمان یکی از مناطق تاریخی و البته خوش آب‌وهوای گیلان است که قدمت آن به 2000 سال پیش باز می‌گردد. آثار باستانی بسیار با ارزشی نیز در این منطقه نیز کشف شده که اکنون در موزه قرار دارند. روستای دیلمان معمولا پوشیده شده از برف است؛ پس اگر سرما را دوست ندارید بهتر است تابستان یا اواسط بهار به اینجا سفر کنید. چشمه‌های جوشان و رشته کوه‌های استوار ازجمله چشم اندازهای تماشایی دیلمان هستند.

اجاره ویلا شمال راهی برای انس با طبیعت

ییلاق جهان‌نما؛ گلستان

شمال فقط محدود به گیلان و مازندران نمی‌شود و استان گلستان نیز از نظر جاذبه‌های طبیعی بسیار غنی است. طبیعت گلستان نسبت به دو استان دیگر بکرتر می‌باشد. ییلاق جهان‌نما نیز یکی از مناطق جذاب استان گلستان است که در سفر به آن با آبشار، چشمه، درختان بلندقامت و طبیعت ستودنی مواجه می‌شوید. جهان‌نما یک منطقه بارانی است و اگر خوش‌شانس باشید می‌توانید باران آن را در فصل تابستان نیز تجربه کنید.

ییلاق درازنو؛ گلستان

ییلاق درازنو در شهرستان کردکوی استان گلستان قرار دارد. این ییلاق در مرتفع‌ترین منطقه استان گلستان جای‌گرفته و به همین علت به بام گلستان مشهور است. در اینجا می‌توانید روستاهای دوردست را به خوبی از بام استان گلستان تماشا کنید. مسیر رسیدن به درازنو یک مسیر جنگلی و پرپیج و خم است و به خودی خود یکی از جاذبه‌های سفر به این منطقه به حساب می‌یاید. طبیعت بکر درازنو نیز به آرامش شما کمک می‌کند و روحیه خوبی بدست خواهید آورد.

اجاره ویلا شمال

مناطق خوش آب‌وهوای شمال کم نیستند؛ در این مطلب فرصت شد تا تعداد اندکی از آن‌ها را به شما معرفی کنیم. منطقه یوش، لپاسر، آلاشت و کلاردشت در مازندران، داماش، سی‌دشت، سوباتاق درگیلان و ییلاق زیارت در گلستان نیز از دیگر مناطق شمال هستند که طبیعت غنی دارند و از اقامت در آن‌جا تجربه جدیدی از سفر به شمال را به‌دست خواهید آورد.

برای اجاره ویلا شمال علی بابا، کار را برای شما راحت کرده است و فقط با جست‌وجوی نام منطقه موردنظر می‌توانید ویلای دلخواه خود را بیابید و رزرو کنید. درکنار همه این‌ها پشتیبانی خوب تیم در همه مراحل کنار شما خواهد بود. خرسندیم که تا انتهای این مطلب با ما همراه بودید؛ سفر خوشی را به این خطه سرسبز برای شما آرزومندیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.