امام جمعه گناوه گفت: هرچه حضور مردم در انتخابات پرشورتر باشد، امنیت، اقتدار و صلابت کشور ارتقا و تضمین می‌شود.

امام جمعه گناوه: حضور مردم در انتخابات تضمین‌کننده اقتدار کشور است

به گزارش قدس آنلاین،  حجت الاسلام سیدعبدالهادی رکنی حسینی روز شنبه در نشست جهاد تبیین در سپاه شهرستان گناوه اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب از ابتدای سال و به مناسبت‌های مختلف راهبردهای کلی و اصلی در خصوص انتخابات بیان کردند و اولین گزینه ایشان که برآن تاکید داشتند، بحث مشارکت حداکثری مردم در این رویداد مهم پیشرو است.

وی افزود: باتوجه به اینکه انتخابات نشان‌دهنده اقتدار نظام و کشور در جوامع بین المللی خواهد بود، حضور نیافتن مردم نه تنها مشکلات را حل نخواهد کرد بلکه بیشتر و پیچیده‌تر خواهد شد.

امام جمعه گناوه تصریح کرد: به فرموده رهبری، انتخابات مظهر جمهوری اسلامی است و اگر می‌بینم آمریکا با ما مخالفت می‌کند در اصل با انتخابات مخالف است.

وی بیان کرد: باتوجه به اینکه دشمن با استفاده از ابزارها و روش‌های مختلف و با تمام توان در حال فعالیت است تا مردم را در پای صندوق‌های رای دلسرد کند، وظیفه ما به عنوان مسئول بسیار سنگین‌تر از بقیه است و هر مخاطبی داریم باید آنها را به حضور پررنگ در انتخابات یازدهم اسفند ترغیب و دعوت کنیم.

رکنی حسینی اظهار کرد: ما ضعف‌هایی داریم و اگر جهاد تبیین و بصیرت افزایی نکنیم، دشمن نقشه‌ها و برنامه‌های خود را پیش می‌برد که در این میان هرچه حضور ما پررنگ‌تر باشد، امنیت و اقتدار ما بیشتر خواهد شد.

وی با بیان اینکه فضای مجازی هم تهدید و هم فرصت است، گفت: باید با استفاده از همه ظرفیت‌های مجازی و غیر مجازی، به ویژه در مدارس، دانشگاه ها، حوزه های علمیه، هیات‌های مذهبی، روحانیت و مداحان، نقشه‌های دشمن را نقش بر آب کنیم.

امام جمعه گناوه با تبریک اعیاد شعبانیه و سالروز یگانه منجی عالم بشریت و روز سربازان گمنام از برگزار کنندگان این جلسه ارزشمند و موثر تقدیر و بیان کرد: ما باید وظیفه ای که در این مقطع حساس به عنوان مشعل داران جهاد تبیین داریم به نحو احسن انجام دهیم، تا بتوان امنیت و اقتدار ملت عزیزمان را به رخ دشمنان کشید.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برای انتخاب ۴ نفر از چهار حوزه انتخابیه بوشهر، گناوه و دیلم، حوزه انتخابیه دشتستان، حوزه انتخابیه دشتی و تنگستان و حوزه انتخابیه کنگان، دیر، جم و عسلویه و همچنین انتخاب یک نماینده برای ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری از حوزه انتخابیه استان بوشهر روز ۱۱ اسفند همزمان با سراسر برگزار می شود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.