معاون آموزش و پرورش کوهدشت به دلیل دخالت در انتخابات و تحرکات انتخاباتی به نفع یک کاندیدای خاص توسط فرماندار این شهرستان عزل شد.

عزل یک مدیر دولتی در کوهدشت به دلیل دخالت در انتخابات

به گزارش قدس آنلاین، فرماندار کوهدشت روز دوشنبه با تایید این مطلب گفت: هرگونه اسنادی دال بر دخالت مجریان ، مدیران و منتصبان دولت در بحث انتخابات دریافت شود، برابر قانون با این افراد برخورد خواهد شد.

محمد مرادی کفراج با تاکید بر لزوم بی طرفی مجریان انتخابات تصریح کرد: این اقدام در راستای سلامت، امنیت و جلب اعتماد مردم بوده و در مواردی نیز تذکراتی به افراد دیگر داده شده است که پس از آن قانون را به درستی رعایت کرده اند.

وی اضافه کرد: به دلیل تکثر کاندیداها از اقشار و سلایق مختلف و فعال بودن نامزدها ، شور انتخاباتی در سطح شهرستان جاری و مشارکت مردم بسیار مطلوب است که این مهم با تدابیر خاص و استفاده از تجربیات دوره های گذشته انتخابات حاصل شده است.

به گفته محمدی کفراج ۵۵ نفر داوطلب حضور در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه کوهدشت و رومشکان بودند که تاکنون ۲۵ نفر از این تعداد انصراف داده اند.

وی همچنین بیان کرد: ۱۹۳ شعبه در کوهدشت و ۵۵ شعبه در رومشکان آماده برگزاری انتخابات هستند و تمامی این شعب به سامانه احراز هویت الکترونیکی رای دهندگان متصل شده اند، همچنین امسال برای نخستین بار ۱۶ شعبه اخذ رای ویژه بانوان در این حوزه انتخابیه در نظر گرفته شده است.

 دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات خبرگان رهبری روز جمعه ۱۱ اسفندماه امسال برگزار می‌شود که لرستان با هفت حوزه انتخابیه ۹ نماینده در بهارستان و ۲ نماینده در مجلس خبرگان رهبری دارد و در حال حاضر ۳۵۰ کاندیدا در این رقابت حضور دارند و سهم کوهدشت و رومشکان از کرسی های بهارستان یک نفر است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.