مدیر کل بهزیستی استان سمنان از برگزاری پویش سفره عید تا عید در استان خبر داد و گفت: هدف از این اقدام تامین مواد غذایی مورد نیاز مددجویان تحت پوشش است.

برگزاری پویش سفره عید تا عید در استان سمنان

به گزارش قدس آنلاین، محمود منطقی ظهر دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران به میزبانی سالن جلسات بهزیستی استان سمنان ضمن بیان اینکه پویش سفره عید تا عید در استان برگزار می‌شود، ابراز داشت: این پویش از ششم اسفند مصادف با سالروز میلاد مهدی موعود آغاز و تا ۲۲ فروردین روز عید فطر ادامه دارد.

وی ضمن بیان اینکه این پویش با عید نوروز و ماه مبارک رمضان متقارن شده است، افزود: هدف از اجرای پویش کمک به معیشت و گروه گشایی از کار مددجویان تحت پوشش بهزیستی است.

مدیر کل بهزیستی استان سمنان با بیان اینکه در این پویش می‌کوشیم تا اقلام مواد غذایی مورد نیاز مددجویان تحت پوشش را تأمین کنیم، ابراز داشت: در صدد هستیم تا سبد معیشت خانوارهای نیازمند از اقلام ضروری برای عید و ماه مبارک رمضان پر شود و یکی از دغدغه‌های آنها را به این ترتیب کاهش دهیم.

منطقی ضمن بیان اینکه برای اجرای این مهم به همراهی و مشارکت خیران و نیک اندیشان نیازمند هستیم، تصریح کرد: شهروندان می‌توانند با مراجعه به بهزیستی در این کار خیر سهیم شوند.

وی افزود: شماره کارت بانک ملی ۸۰۳۵-۷۳۴۱-۹۵۷۰-۶۳۶۷ برای اهدای کمک‌های نقدی در اختیار عموم قرار دارد تا همشهریان بتوانند دستگیر خانوارهای نیازمند باشند.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.