استاندار ایلام گفت: فاز دوم پالایشگاه گاز ایلام آماده بهره برداری است.

فاز دوم پالایشگاه گاز ایلام آماده بهره برداری است

به گزارش قدس آنلاین،  حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام روز دوشنبه در همایش «نقش مردم در هندسه مراسم و مناسبت‌های انقلاب اسلامی» در بخش سوم سخنان خود، گفت: نیروگاه صبا دهلران، تصفیه‌خانه ایوان، کاغذسنگی چرداول، سالن فرودگاه ایلام، پتروشیمی ارغوان‌گستر و فاز دوم پالایشگاه ایلام به زودی به بهره‌برداری می‌رسند.

وی در ادامه افزود: نیروگاه صبا دهلران یکی دیگر از پروژه‌های مهم استان در شهرستان دهلران است که با افتتاح آن ۱۰۰ مگاوات برق تولید می‌شود که ۵۰ مگاوات آن برای مصرف پتروشیمی و ۵۰ مگاوات به شبکه سراسری برق تزریق می‌شود.

استاندار ایلام عنوان کرد: تصفیه‌خانه‌ی آب شهر ایوان که ۱۷۰ میلیارد تومان برای آن هزینه شده است، شهر ایوان و بیش از ۳۲ روستا از آن بهره‌مند می‌شود که در آستانه‌ی بهره‌برداری است.

نماینده عالی دولت در استان ایلام خاطرنشان کرد: سالن بین‌المللی فرودگاه ایلام نیز با ۲۹۲ میلیارد تومان نیز در آستانه‌ی افتتاح است‌.

وی خاطرنشان کرد: همچنین پروژه‌ی تولید کاغذ سنگی تا الان ۳۰۰ میلیارد تومان برای آن هزینه شده و در آستانه‌ی بهره‌برداری است.

وی به خلع‌ید مالک کشتارگاه دام ایلام نیز اشاره کرد و گفت: نگاه این دولت فسادستیزی است. برخی‌ها سال ۹۶ بدون در نظر گرفتن مصالح نظام، کشتارگاهی را که آن زمان ارزش میلیاردی داشت با ۱۲ میلیارد تومان و اقساط سالیانه‌ی ۵۰۰ میلیون تومان به کسی واگذار کردند که اصلاً اهلیت این کار را نداشته است و از شخصی که قرار بوده مابقی هزینه‌ی کشتارگاه را به صورت قسطی پرداخت کند از آن زمان تاکنون هیچ مبلغی وصول نشده بود.

استاندار ایلام ادامه داد: خوشبختانه در این دولت با نگرش فساد ستیزی و پیگیری‌های انجام شده تلاش شد تا کشتارگاه را از دست این شخص خارج و این مجموعه دوباره به دامن بیت‌المال بازگردد که این مهم محقق شد.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.