رییس راهداری حمل و نقل جاده ای ساوه با اشاره به اینکه اختلال تردد در آزاد راه ساوه- تهران با شدت کمتری نسبت به روز گذشته وجوددارد گفت: کولاک نیز باعث بسته شدن راه ارتباطی پنج روستای این شهرستان شده است.

ادامه اختلال تردد آزاد راه ساوه - تهران/ راه پنج روستای ساوه مسدود است

به گزارش قدس آنلاین، رضا عفرانی با بیان اینکه بارش برف در تمام آزاد راه و کولاک در گردنه رنگرز این آزاد راه کماکان باعث اختلال تردد خودروها شده اما با توجه به تداوم برفروبی و نمک پاشی توسط راهداران ترافیک نسبت به روز گذشته کمتر و عبور و مرور روان‌تر است.

وی با اشاره به اینکه علی رغم وجود یخ‌زدگی و برودت هوا تردد در دیگر محورهای حوزه استحفاظی شهرستان جریان دارد افزود: اما این پدیده ها راه ارتباطی پنج روستا شامل مرق، مرق‌کان، نشوه، پنگ آباد و یکه باغ را مسدود کرده اما تردد با زنجیر چرخ در آنها امکان پذیر است.

وی اضافه کرد: احتمالا تا عصر امروز با کاهش شدت کولاک راهداران برای بازگشایی و برف روبی محورهای روستایی اقدام می کنند.

الزام استفاده از زنجیر چرخ

رییس اداره راهداری، حمل و نقل جاده ای غرق آباد ساوه نیز در این ارتباط با اشاره به اینکه تمام محورهای این منطقه شاهد یخ‌زدگی است افزود هن اکنون راهداران اقدام به نمک پاشی مسیرها کرده اند اما به همراه داشتن زنجیر چرخ الزامی است.

علی اصغر سلیمی گفت: بر اساس اعلام هواشناسی بارش برف در این شهرستان تا فردا ادامه دارد و لازم است مسافران از سفرهای غیر ضروری خودداری کرده و در صورت لزوم ملزومات سفر در زمستان را رعایت کنند.

بارش برف و کولاک از روز دوشنبه راه های ارتباطی منتهی به ساوه را فرا گرفته و باعث اختلال در تردد شده و این پدیده محور ساوه- بوئین زهرا را نیز مسدود کرده است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.