با توجه به اعلام رئیس سازمان هواپیمایی مبنی بر افزایش تعداد ناوگان هوایی، ۸ فروند هواپیما توسط شرکت‌های هواپیمایی تا پایان سال وارد خط هوایی کشور می‌شود.

ورود ۸ فروند هواپیما برای پروازهای نوروزی تا پایان سال

به گزارش قدس آنلاین در حالی که محمدی بخش  رئیس سازمان هواپیمایی کشوری پیش از این اعلام کرده بود که برای ایام نوروز تعداد ناوگان هوایی کشور به حدود ۲۰۰ فروند می رسد امروز اعلام شد تا پایان سال ۸ فروند هواپیما از سوی شرکت های هواپیمایی ، وارد ناوگان هوایی کشور خواهد شد. 

در همین رابطه  قاسمی عضو انجمن شرکت های هواپیمایی و مدیرعامل یک شرکت هواپیمایی گفت: باوجود تحریم‌هایی که علیه هواپیمایی جمهوری اسلامی وجود دارد اما جایگاه خود را در حوزه هوایی پیدا کرده است و هم اکنون ۷ هواپیمای سر خط داریم. هشتمین فروند هواپیما نیز تا آخر اسفند ماه وارد این خط هوایی خواهد شد.

وی ادامه داد: ما مدارک بین‌المللی مدرک ISR را داریم که هر دو سه سال یک بار شرکت‌های هواپیمایی ممیزی می‌شوند و این مدرک برای آنها صادر می‌شود. داشتن این مدرک می‌توانند جزو افتخارات هر شرکت هواپیمایی باشد.

عضو انجمن شرکت های هواپیمایی گفت: اخیرا هم‌اندیشی بین رؤسای ایستگاه‌های استان‌ها انجام شده و آمادگی برای پروازهای نوروزی داریم که امیدواریم بتوانیم خدمات بهتری را برای مردم کشورمان داشته باشیم. ما برای خدمت‌رسانی هرچه بهتر به مسافران در نوروز در حال آماده‌سازی هواپیماها هستیم تا بتوانیم با مدیریت پروازها و کم کردن تاخیرات، پروازهای خوبی را برای مسافران در ایام نوروز داشته باشیم.

وی درباره استرداد بلیت توضیح داد: طبق قانون و شیوه‌نامه هواپیمایی کشوری ما موظف هستیم که در صورت تاخیر یا لغو پرواز، استرداد بلیت داشته باشیم و جریمه‌ای که بابت تاخیرات است را به مردم برگردانیم.

قاسمی درباره تخلف برخی شرکت‌های هواپیمایی در فروش بلیت توضیح داد: ما در صنعت حمل و نقل هوایی گران‌فروشی نداریم و اگر آژانسی تخلف کرده است باید تخلف آژانس بررسی شود اما شرکت‌های هواپیمایی در کف و سقفی که برای آنها تعیین شده است، قیمت‌ها را رعایت کرده‌اند.

براساس این گزارش پیش از این هم وزیر راه وشهرسازی تاکید کرده بود که برای ایام نوروز تمامی شرکت های هواپیمایی باید ناوگان خود را پای خط بیاورند و با خدمت رسانی بیشتر به مسافران زمینه را برای بهبود وضعیت پروازهای نوروزی فراهم کنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.