معاون بهره برداری و فروش سازمان جمع آوری و فروش امول تملیکی از عرضه یک‌هزار و ۵۰۰ میلیارد تومانی کالا در مزایده بزرگ ۲۷۷ این سازمان با مشارکت ۳۰ استان خبر داد.

عرضه ۱۵۰۰ میلیارد تومان کالا در مزایده اموال تملیکی/ مزایده ۱۵۰ خودروی سواری

به گزارش قدس آنلاین، «سعید غلامی باغی» در این باره افزود: امروز فرایند بازدید و ثبت قیمت پیشنهادی مزایده بزرگ ۲۷۷ سازمان با مشارکت ۳۰ استان کشور آغاز می‌شود.

وی گفت: مهلت ارائه پیشنهادات و بازدید از کالاهای مطروحه در انبارهای سازمان اموال تملیکی روز دوشنبه (۱۴ اسفندماه) به پایان می‌رسد و مراسم رمزگشایی از پیشنهادات روز شنبه (۱۹ اسفند) برگزار می‌شود.

غلامی با اشاره به کالاهای عرضه شده در این مزایده، اظهار داشت: در این مزایده نزدیک به یک‌هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان انواع کالاهای متنوع از جمله ۱۵۰ دستگاه خودرو سواری در ۱۶ استان، ۶۰ دستگاه خودرو سنگین، ماشین آلات معدنی، لودر و بولدوزر، لوازم برقی و صوتی و تصویری، پوشالک و لوازم التحریر به شرط صادرات عرضه می‌شود.

معاون بهره برداری و فروش سازمان جمع آوری و فروش امول تملیکی گفت: علاقه‌مندان برای اطلاع از کالاهای مطرح شده و قیمت‌ها می‌توانند به آدرس tamliki.ir و برای ثبت پیشنهاد به سامانه تدارکات الکترونیک دولت به نشانی setadiran.ir مراجعه کنند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.