رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی لرستان از رشد ۱۶۸ درصدی درآمدهای غیرمالیاتی نسبت مصوب ۱۱ ماهه سال ۱۴۰۲ استان خبر داد.

رشد ۱۶۸ درصدی درآمدهای غیرمالیاتی لرستان

به گزارش قدس آنلاین، سمانه حسن‌پور امروز در جلسه ستاد درآمد و تجهیز منابع استان که با موضوع بررسی عملکرد یازده‌ماهه درآمدهای استان که با حضور محمدی مدیرکل اقتصاد و دارایی، صالحی مدیرکل مالیاتی، در سازمان مدیریت و برنامه ‌ریزی استان برگزار شد، گفت: مالیات حق دولت است و تمامی آن صرف هزینه های جاری و عمرانی دستگاه های اجرایی برای جامعه می‌شود.
وی با اشاره به درآمدهای مالیاتی افزود: درآمدهای مالیاتی مصوب ۱۱ ماهه امسال ۲۰ هزار و ۴۶۵ میلیارد ریال بوده که با تلاش و همت اداره کل مالیاتی  ۲۰ هزار و ۹۱۵ میلیارد ریال وصول شده که نسبت به مصوب، ۱۰۲ درصد تحقق پیدا کرده است.
این مسئول ادامه داد: درآمدهای غیر مالیاتی با پیگیری‌های به عمل آمده توسط ستاد درآمد استان رشد ۱۶۸ درصدی داشته و حدود یک هزار و ۴۲۵ میلیارد ریال بوده است.
رئیس ستاد درآمد استان تصریح کرد: درآمدهای عمومی مصوب ۱۱ ماهه سال جاری ۲۱ هزار و ۳۱۱ میلیارد ریال بوده که مبلغ ۲۲هزار و ۳۴۰ میلیارد ریال تاکنون وصول شده و نسبت به درصد تحقق سال‌جاری ۱۰۵ درصد رشد داشته است.
حسن‌پور در پایان با بیان اینکه مالیات از منابع بودجه دولت است و از مدیران و کارکنان دستگاه‌های اجرایی که در وصول درآمدهای مالیاتی تلاش کردند باید تقدیر کرد، گفت: به وسیله مازاد درآمدهای استانی سهمی از آن صرف خدمات عمومی و کسری بودجه‌های جاری و عمرانی خواهد شد.
 

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.