رئیس دفتر سیاسی حماس با اشاره به اینکه هرگونه نرمش مقاومت در مذاکرات آتش‌بس برای محافظت از خون مردم فلسطین است خطاب به آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها گفت: آنچه را که در میدان به دست نیاوردید با مکر و نیرنگ سیاسی کسب نمی‌کنید.

آمریکا و اسرائیل آنچه را که در میدان به دست نیاوردند با فریب‌های سیاسی کسب نمی‌کنند

به گزارش قدس آنلاین، «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی حماس امروز چهارشنبه در سخنانی اعلام کرد که رژیم اشغالگر درحال ارتکاب شنیع‌ترین جنایات ضد انسانی از جمله قتل عام و آوارگی و اعدام‌های میدانی علیه مردم فلسطین است.

هنیه افزود: ما به صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها اطمینان می‌دهیم که آنچه را که در میدان نتوانستند به دست بیاورند، با دسیسه‌های سیاسی کسب نخواهند کرد. هرگونه نرمشی که ما در مذاکرات به خاطر حفظ خون مردممان و پایان دادن به رنج آنها در جنگ نسل‌کشی از خود نشان می‌دهیم همراه با آمادگی ما برای دفاع از ملت خود است.

وی تصریح کرد: این وظیفه امت عربی و اسلامی و کشورهای اطراف است که برای شکستن توطئه قحطی در شمال غزه پیشگام شوند. مقاومت در شرایطی وارد عملیات طوفان الاقصی شد که دشمن مهیای نابودی مسئله فلسطین می‌شد.

هنیه درباره وضعیت قدس و مسجدالاقصی اظهار داشت: حداقل چیزی که ما درباره مسجدالاقصی و مقدسات می‌پذیریم پایبندی به وضعیت موجود بر اساس قوانین بین‌المللی است.

اسماعیل هنیه گفت که تشدید تجاوزات رژیم صهیونیستی به کرانه باختری با هدف آواره کردن ملت ما بوده و تنها با مقاومت می‌تواند جلوی این توطئه ایستاد. ما بر لزوم دستیابی به پل های کمکی پایدار که غزه را از چنگال توطئه قحطی محافظت می‌کند، تاکید می‌کنیم.

این مقام حماس تاکید کرد که ارتش صهیونیستی طی ماه‌های گذشته در برابر مردان ما در میدان درمانده شده و تنها موفقیتی که کسب کرده کشتن زنان و کودکان بوده است. مردم ما همه توطئه‌های دشمن برای آوارگی فلسطینی‌ها را ناکام می‌گذارند.

هنیه گفت که از مردم خود در قدس و کرانه باختری و اراضی اشغالی 1948 می‌خواهیم که از روز اول ماه مبارک رمضان به مسجدالاقصی بیایند.

وی درباره تهدیدات اشغالگران برای حمله به رفح هم گفت که تهدید به کشتارهای جدید در رفح ماهیت این دشمن با ارتش نازی آن را نشان می‌دهد. امروز همه باید با پول و سلاح از غزه حمایت کنند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.