رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: مردم ایران همیشه تلاش دشمن را با شکست مواجه کرده و افکارسنجی‌های مختلف نیز نشانگر مشارکت گسترده مردم در انتخابات ۱۱ اسفندماه است.

افکارسنجی‌ها نشانگر حضور گسترده مردم در انتخابات است

به گزارش قدس خراسان، سردار غلامرضا سلیمانی روز چهارشنبه در همایش مهرماندگار و توزیع ۳۱۳ سری جهیزیه وِیژه اقشار نیازمند در مشهد اظهار کرد: این افکارسنجی‌ها توسط پژوهشکده مطالعات بسیج و صدا و سیما در هفتم اسفند انجام شده است.

رییس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: باید کسانی هم که برای شرکت در انتخابات مردد هستند را دعوت کرد تا به خیل عظیم مشارکت کنندگان پیوسته و جنبه‌های مردم‌سالاری اسلامی تقویت شود.

وی بیان کرد: اینکه دشمن همه تلاش و تمرکز خود را بر ناامید کردن مردم در مشارکت در انتخابات متمرکز کرده است، اهمیت مشارکت را نشان می‌دهد.

سلیمانی بیان کرد: همیشه ملت ایران تلاش دشمن را با شکست مواجه ساخته و این ملت در خور تعظیم، تحسین و تقدیر است. ما افتخار می‌کنیم که همانند یک ذره، در این اقیانوس بیکران قرار داریم و امیدواریم توفیق پیدا کنیم جان خود را در مسیر آرمان‌های بزرگ این ملت مهدوی و ملت عزیز تقدیم کنیم.

رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: امیدواریم یک مجلس قوی و با حضور گسترده مردم شکل بگیرد تا عدالت بیشتر تحقق یابد و فاصله طبقاتی کاهش یابد و توزیع ثروت عادلانه و خدمتگزاری با روحیه جهادی در مسیر کارگزاران سرمشق شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.