نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: بزرگترین هدیه‌ای که خانواده‌ها و والدین می‌توانند به فرزندانشان بدهند، قرآن کریم، آموختن و تلاوت و حفظ آن است.

قرآن‌آموزی، بزرگ‌ترین هدیه والدین به فرزندان

حجت الاسلام عبدالله حاجی صادقی چهارشنبه شب در مراسم پایانی سیزدهمین دوره از مسابقات سراسری قرآن کریم همسران و فرزندان کارکنان سپاه که در مجتمع آیه‌های مشهد برگزار شد افزود: خانواده‌هایی که با قرآن مانوس می‌شوند، تاریکی‌ها را از خود دور می کنند و به سمت روشنایی و نور حرکت می نمایند.

وی بیان کرد: قرآن سراسر نور است، کسانی که چشمان خود را در برابر نور قرآن بسته‌اند، منبع روشنایی روح و جان را از خود دریغ کرده‌اند، قرآن تاریخ مصرف ندارد، قوی‌ترین و عمیق‌ترین حکم‌ها را داده که برای همگان قابل فهم است.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ما با داشتن قرآن کریم دیگر نیاز به هیچ هدایتی نداریم، زیرا با داشتن این کتاب الهی در مسیر صراط مستقیم حرکت می کنیم ، خداوند به ما چشم داده تا با آن نور و روشنایی قرآن را دیده و درک کنیم.

حاجی صادقی اظهار کرد: به ماه ضیافت الهی نزدیک می‌شویم، خداوند یک ماه در سال را زمان تقرب و عبودیت برای مومنین قرار داده و به ما یاد داده که در ماه‌های رجب و شعبان خود را برای ورود به رمضان آماده کنیم. این ماه‌ها زمان کسب آمادگی برای ورود به رمضان و پاکیزه کردن ظرف وجودی‌مان است، قلب‌ها در این ماه با نزدیکتر شدن به قرآن روشن‌تر می‌شود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.