خبرگزاری روسی نوشت پدافند هوایی سوریه با موشک‌های شلیک شده از سوی جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به سمت جنوب دمشق مقابله و بیشتر آن‌ها را ساقط کرد.

مقابله پدافند هوایی سوریه با موشک‌های متخاصم

به گزارش قدس آنلاین، خبرنگار خبرگزاری اسپوتنیک از شنیده شدن صدای انفجارهایی در اطراف شهر دمشق، پایتخت سوریه ناشی از مقابله سامانه‌های پدافند هوایی سوریه با تعدادی اهداف متخاصم خبر داد.

این منبع اعلام کرد که به اطلاعاتی دست یافته دال بر اینکه جنگنده‌های رژیم صهیونیستی از فراز اراضی اشغالی چند موشک به سمت پایگاه‌هایی در مناطق جنوبی واقع در اطراف دمشق شلیک کردند که پدافند هوایی سوریه موفق شد بیشتر آنها را رهگیری و ساقط کند.

یک منبع عالی رتبه امنیتی نیز با تایید این خبر به خبرنگار اسپوتنیک گفت: حمله توسط جنگنده‌های اسرائیلی انجام شد و آن‌ها چند موشک را از فراز اراضی اشغالی شلیک کردند.

این منبع گفت: جنگنده‌ها ۲ گروه موشک‌های هوا به زمین را شلیک کردند اما موشک‌های رهگیری سامانه پدافند هوایی سوریه توانستند بیشتر آن‌ها را رهگیری کرده و پیش از اصابت به اهداف مورد نظر ساقط کنند.

منبع یاد شده افزود: گروه‌های فنی کار ارزیابی خسارات وارده در این حمله را آغاز کردند.

همچنین خبرنگار اسپوتنیک گزارش کرد پهپاد اسرائیلی یک موشک هدایت شونده را به خودرویی در حومه شهر القصیر در جنول غرب استان حمص شلیک کرد.

به گفته این خبرنگار حمله در اطراف شهرک النهریه در نزدیکی مرزهای سوریه-لبنان بود.

پیش از این دمشق از شورای امنیت و سازمان ملل خواسته بود حملات رژیم صهیونیستی به خاک سوریه را محکوم کرده و اقدامات جدی را برای جلوگیری از تکرارشان در پیش بگیرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.