مدیرکل تعزیرات حکومتی اردبیل گفت: اجرای طرح گشت‌های مشترک بازرسی از عاملان توزیع اقلام کالابرگ فجرانه، جزو مهم ترین اقدامات تعزیرات حکومتی است.

طرح کالابرگ فجرانه زیر ذره بین تعزیرات حکومتی اردبیل

به گزارش قدس آنلاین، علی رحیمی آذر ۱۰ اسفند در جمع خبرنگاران گفت: بر مبنای سیاست‌های تحولی سازمان تعزیرات حکومتی مبنی بر مطالبه‌گری و حضور میدانی مؤثر در بازار و با توجه به گزارش‌های مردمی به تعزیرات و دیگر مسئولان استان در خصوص رویه‌های متعدد فروشگاه‌های مجری طرح در عرضه کالا یارانه‌ای، رصد واحدهای صنفی مجری در دستور کار قرار گرفت.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل افزود: تمام فروشگاه ها و مغازه دارهای صنفی عمده فروش و خرده فروش، تخلفاتی از قبیل کم فروشی، گرانفروشی، فروش اجباری، درج نکردن قیمت و دیگر تخلفات صنفی زیر ذره بین تعزیرات حکومتی هستند.

رحیمی آذر در پایان اظهار کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی با مراجعه به سایت سازمان و یا ادارات تعزیرات حکومتی می‌توانند شکایات خود را تنظیم و گزارش کنند و این اداره کل بر خود وظیفه می‌داند با قاطعیت با هرگونه تخلف در این زمینه برخورد کند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • اشنا ۰۲:۱۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۱
    0 0
    باسلام بعضی فروشگاه‌های سطح شهر کرمانشاه درصورتی سبد کالای فجرانه را به مردم میدهند که الزاما مبلغ ۱۰۰هزارتومان به ازای هرنفربیشترخریدکنندااین قانونی یک خانواده پنج نفره حتما بایدپانصدهزارتومان بیشترخریدکننداگرکسی نداشته باشه بهش فجرانه نمیدهنداین چه قانونیه که گذاشتن شایدکسی نداشته باشه وفقط بخادمبلغ دریافتی از سمت دولت که تعیین شده خریدکنه وجدانن اگه غیرقانونیه یه نظارت کنید
  • اشنا ۰۲:۱۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۱
    0 0
    به کجا باید این تخلف گزارش داد؟ درصورت گزارش دادن به فردمتخلف اعلام میشه گزارش ازطرف چه کسیه؟
  • اشنا ۰۲:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۱
    0 0
    میشه لطفاً شماره ای اعلام کنید که شخص جوابگو باشه که متوجه رسیدگی به گزارش باشیم