۱۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۸
کد خبر: 968780

مدیر کل هواشناسی خوزستان با بیان اینکه سامانه بارشی جدیدی طی روز یکشنبه وارد استان می شود گفت: این سامانه تا سه‌شنبه در اغلب مناطق استان سبب رگبار، رعدوبرق و وزش بادهای متوسط و تندبادهای لحظه ای خواهد شد.

سامانه بارشی در راه  خوزستان

به گزارش قدس آنلاین، محمد سبزه‌زاری روز پنجشنبه به رسانه‌ها اعلام کرد: براساس نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی طی امروز با خروج موج بارشی سرد از مرزهای شرقی استان، در ارتفاعات شرقی احتمال بارش های پراکنده (عمدتا از نوع برف) وجود خواهد داشت.

وی با بیان اینکه تا اواسط یکشنبه جو پایداری در سطح استان وجود خواهد داشت افزود: در این ایام وقوع پدیده مه یا مه رقیق در اغلب مناطق استان به ویژه مناطق کوهستانی و جاده های مواصلاتی پدیده غالب خواهد بود.

مدیر کل هواشناسی بیان کرد: با توجه به ماندگاری هوای سرد شبانه تا روز شنبه در کل استان، وقوع دماهای زیر صفر و یخ زدگی سطح زمین در بخش هایی از مناطق شمالی، شرقی و ارتفاعات همچنان ادامه خواهد داشت.

وی توضیح داد: طی امروز تا روز یکشنبه هفته آینده دمای بیشینه روند افزایش نسبی خواهد داشت و شمال خلیج فارس نیز تا روز جمعه مواج است.

وی با اشاره به دمای هوا در ۲۴ ساعت گذشته گفت: در شبانه روز گذشته بندرماهشهر با دمای ۲۱.۸ درجه سانتیگراد و دزپارت با دمای ۲.۱- درجه سانتیگراد به ترتیب گرمترین و خنکترین نقاط استان گزارش شده اند. در شبانه روز گذشته اهواز به بیشینه دمای ۱۹.۱ و کمینه دمای ۷.۶ درجه سانتیگراد رسیده است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.