نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی با حضور در مسجد بناهای مشهد رأی خود را به صندوق انداخت. 

آیت‌الله علم‌الهدی رأی خود را به صندوق انداخت 

به گزارش قدس خراسان، آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی صبح امروز با حضور در مسجد بناهای مشهد برای شرکت در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، رأی خود را به صندوق انداخت.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی بعد از شرکت در انتخابات در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این بار دشمن طمع کرده بود که با توجه به مشکلاتی که وجود دارد مردم در انتخابات شرکت نمی‌کنند و این را وسیله‌ای برای ارزیابی این قرار می‌دهند که مردم دیگر پشتیبان نظام نیستند تا با این وسیله تهاجمی را به نظام بیشتر کند، اما این بار هم مثل همیشه مردم دشمن را شکست داده و ناامید می‌کنند.

وی افزود: امیدواریم با فعالیتی که کارگزاران انتخابات می‌کشند و همتی که مردم از خود نشان می‌دهند، دشمن در این انتخابات ناامید می‌شود و در این مرحله نیز مانند دیگر مراحل انقلاب شکست می‌خورد.

علم الهدی با بیان اینکه مردم برای احساس تعلق به نظام و انقلاب در انتخابات شرکت می‌کنند، گفت: مسئولان باید بدانند که به این مردم وفادار به انقلاب و نظام خدمت کنند، چرا که اصل مسئولیت‌پذیری در نظام جمهوری اسلامی مقام و قدرت نیست، بلکه خدمت و نوکری مردم است. 

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی بیان کرد: وقتی که مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن در زیر بارش برف حضور پیدا کردند و فرزندان این مردم زیر بارش گلوله و آتش به جبهه رفتند، بارش برف مانع شرکت مردم در انتخابات نمی‌شود.

خبرنگار: فریده خسروی

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.