حجت الاسلام ربانی نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی با شرکت در انتخابات گفت: انتخابات در جمهوری اسلامی ایران از بزرگترین نمادهای مردم سالاری دینی است.

انتخابات نماد مردم سالاری دینی است

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام ربانی نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی با شرکت در انتخابات گفت: انتخابات در جمهوری اسلامی ایران از بزرگترین نمادهای مردم سالاری دینی است.

وی گفت: «حق انتخاب» نعمتی الهی و خدادادی است که در بسیاری از کشورهای دنیا یا با دیکتاتوری سخت و زور و یا با دیکتاتوری نرم و فریب رسانه از ملت‌ها سلب شده است ولی در ایران عزیز به برکت وجود نظام اسلامی مردم بنیان این حق اساسی تبدیل به جزئی لاینفک از حاکمیت شده است و دشمنان تلاش دارند به هر طریق ممکن این نقطه قوت کلیدی را کمرنگ نموده و مردم عزیز را از ایفای حق مسلم و نقش آفرینی در قبال آینده خود و کشورشان منصرف سازند.

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی افزود: فعالیت شبانه روزی و بدون توقف بوق‌های تبلیغاتی دشمن جهت منصرف نمودن مردم از حضور در پای صندوق‌های رأی، بزرگترین نشانه اهمیت انتخابات است.

وی ادامه داد: اینجانب از آحاد ملت سربلند ایران، خصوصاً اقشار زحمتکش، فداکار، و بصیر کشاورز، دامدار، صیاد، و همه دست اندرکاران بخش کشاورزی که علمداران اصلی امنیت غذایی کشور هستند دعوت می‌کنم که با حضور پر رنگ خویش در انتخابات ۱۱ اسفند، ضمن بیعت مجدد با آرمانهای انقلاب اسلامی و پاسداشت خون شهدا و ناامید سازی دشمنان انقلاب، زمینه پیشرفت هر چه بیشتر کشور را فراهم آورند.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.