فرمانده مرزبانی فراجا گفت: مردم ایران مرز تا مرکز کشور برای تعیین سرنوشت خود در رای‌گیری شرکت کردند.

آمادگی کامل مرزبانی در روز انتخابات/ تامین نظم و امنیت مرهون وحدت و یکپارچگی ملی است

به گزارش قدس آنلاین سردار احمدعلی گودرزی پس از انداختن رای خود به صندوق در ستاد مرکزی مرزبانی فراجا گفت: از همه مردم دعوت می‌کنم که در فرصت باقی‌مانده برای شرکت در انتخابات و تعیین سرنوشت کشور مشارکت گسترده داشته باشند. خوشبختانه تا کنون نیز مردم خضور چشمگیری در این انتخابات داشته و از مرز تا مرکز کشور برای تعیین سرنوشت خود در رای‌گیری شرکت کردند.

وی با بیان اینکه تامین نظم و امنیت مرهون وحدت، یکدلی و یکپارچگی آحاد ملت در سراسر میهن اسلامی است، گفت:  اگر بخواهیم مرز امنی داشته باشیم نیازمند وحدت و یکدلی همه مردم و حضور حداکثری مردم در پای صندوق رای هستیم.

فرمانده مرزبانی فراجا با بیان اینکه امروز مرزهای کشورمان از امنیت و تجهیزات خوبی برخوردار است، گفت: اما برای ارتقاء امنیت مرزهای کشورمان نیازمند مشارکت مردم در انتخابات هستیم.

گودرزی در بخش دیگری از اظهارات خود درباره وضعیت امنیتی مرزها و شهرهای مرزی گفت:‌بحمدالله مرزنشینان ما که جزو فعال‌ترین گروه‌ها در تامین امنیت کشور هستند در این انتخابات نیز حضور فعالی داشتند. مرزبانی از مدت‌ها قبل از انتخابات در آماده‌باش کامل قرار داشت و همچنان نیز آماده‌باش مرزبانان غیور کشورمان ادامه دارد. در نتیجه همین اقدامات نیز خوشبختانه تاکنون هیچ مورد امنیتی در مرزها نداشتیم.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.