مجموعه چهارجلدی «نارنجی گربه‌ی آزاد» به قلم ناصر یوسفی با تصویرگری آرین وندی به چاپ دوم رسید.

مجموعه ۴جلدی «نارنجی گربه‌ی آزاد» تجدید چاپ شد

به گزارش قدس آنلاین، این مجموعه، داستان بچه‌گربه‌ای به نام نارنجی است که با خواهر و برادرش در انباری یک مزرعه به دنیا آمده است. این مزرعه پر از حیوان‌های گوناگون است. نارنجی می‌خواهد با همه این حیوان‌ها آشنا شود و با آن‌ها دوستی کند. دختر و پسر صاحب مزرعه تصمیم گرفته‌اند این بچه‌گربه‌ها را بگیرند و کنار خودشان بزرگ کنند؛ یعنی بشنوند گربه خانگی! اما نارنجی دلش می‌خواهد یک گربه آزاد باشد. دلش می‌خواهد در مزرعه بچرخد و با حیوان‌های مزرعه دوست شود. او یک‌روز از انباری بیرون می‌رود و می‌شود یک گربه آزاد! حالا او با تجربه‌های بی‌شماری مواجه می‌شود.

جلدهای این مجموعه عبارت‌اند از: «خانواده‌ی نارنجی» «دوستان نارنجی»، «تجربه‌های نارنجی» و «زندگی تازه‌ی نارنجی».

ناصر یوسفی متولد ۱۳۴۶ و نویسنده کتاب‌های کودکان و نوجوانان است. او دکترای آموزش‌وپرورش دارد و مشاور چند نهاد بین‌المللی از جمله یونیسف، کمیساریای عالی سازمان ملل در امور پناهندگان، یونسکو و شورای جهانی جمعیت بوده است. یوسفی مدیریت مؤسسه پژوهشی کودکان دنیا را نیز بر عهده دارد. از ناصر یوسفی آثار بسیاری از جمله «طعم سیب زرد»، «دختر نارنج و ترنج»، «نخودی»، «من سبز می‌شوم» و «قصه‌های گنجشکی» در نشر پیدایش منتشر شده است.

انتشارات پیدایش، چاپ دوم مجموعه چهارجلدی «نارنجی گربه‌ی آزاد» را برای کودکان بالاتر از ۶ سال منتشر و روانه بازار نشر کرده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.