تولید کتاب صوتی «کی بود کی نبود» ویژه گروه سنی کودک با روایت ثریا قاسمی هنرمند پیشکسوت و نوازندگی پژمان حدادی از نوازندگان صاحب سبک سازهای کوبه‌ای به پایان رسید.

«کی بود کی نبود» با روایت ثریا قاسمی پایان یافت

به گزارش قدس آنلاین، تولید کتاب صوتی «کی بود کی نبود» ویژه گروه سنی کودک با نویسندگی الهام افراز، آهنگ‌سازی حمیدرضا آفریده، روایت ثریا قاسمی بازیگر پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون و صداپیشه و با حضور پژمان حدادی نوازنده تمبک به پایان رسید و در مرحله میکس و مستر نهایی قرار گرفت.

حدادی یکی‌ از نوازندگان صاحب سبک در نوازندگی سازهای کوبه‌ای و تمبک‌نوازی معاصر ایران است که تاثیر بسیاری در نوازندگان تمبک نسل پس از خود گذاشته است.

الهام افراز نویسنده این اثرتوضیح داده است: کتاب «کی بود کی نبود» داستان کوتاهی است که از اشکال هندسی به عنوان نماد گروه‌های مختلف افراد در جامعه و یا جنبه‌های روانی مختلف شخصیت هر فرد، کمک گرفته شده است. ضمن اینکه در روند داستان به چالش‌هایی که هر فرد طی مسیر رشد شخصیت با آن مواجه می‌شود، اشاره شده است.

«کی بود کی نبود» با روایت ثریا قاسمی پایان یافت

حمیدرضا آفریده درباره آهنگ‌سازی و مراحل تولید این اثر توضیح داده است: اولین باری که کتاب الهام افراز را خواندم، بسیار از شخصیت‌ها و موضوع این کتاب لذت بردم؛ چرا که قابلیت نقش‌پردازی و شخصیت‌سازی اشکال هندسی با سازهای موسیقی ایرانی برای این کتاب بسیار بالا بود و از آنجایی که سال‌هاست در تولید و طراحی کتاب صوتی برای کودکان که موسیقی سنتی بتواند نقش مهم و کلیدی در آن داشته باشد، احساس کمبود می‌کردم، تصمیم گرفتم این مجموعه را با محوریت سازهای موسیقی ایرانی شخصیت‌سازی کنم. من سعی داشتم بتوانم با سازهای موسیقی ایرانی پیوندی ایجاد کنم که هم موضوع اصلی این اثر حفظ بشود و هم جنبه‌های فرهنگی دیگری از جمله موسیقی در داستان نقش پررنگی داشته باشد.

حمیدرضا آفریده آهنگساز، نوازنده کمانچه، کمانچه پنج سیم، قیچک آلتو، کارگردانی و مدیریت پروژه، پاشا هنجنی نوازنده نی، بهزاد رواقی نوازنده تار و سه‌تار، حنانه سعیدی نوازنده قانون، علی عابدین نوازنده سنتور، مریم خدابخش نوازنده عود، زکریا یوسفی دف و دایره (نوازندگان)، مینا مومنی، عرفان هنربخش، لیلا سودبخش، آیدین الماسیان، کسری نیک آذر گروه دوبله، مینا مومنی سرپرست ضبط صدای بازیگران، حسن خدایی نیا سرپرست ضبط سازها میکس و مستر، فراز تعالی سرپرست ضبط بخش قصه‌گویی از دیگر اعضای گروه اجرایی کتاب صوتی «کی بود کی نبود» هستند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.