حجت الاسلام احد آزادیخواه با کسب ۲۲ هزار و ۸۹۷ رای ماخوذه به عنوان منتخب اول حوزه انتخابیه ملایر شناخته شد، اما تکلیف منتخب بعدی در دور بعدی انتخابات تعیین خواهد شد.

آزادیخواه نماینده مردم ملایر شد/ مشخص شدن منتخب بعدی در دور دوم

به گزارش قدس آنلاین، آزادیخواه از مجموع ۸۸ هزار و ۲۵۵ رأی ماخوذه صحیح، احد آزادی‌خواه موفق به کسب ۲۲ هزار و ۸۹۷ رأی شد.

حجت الاسلام احد آزادیخواه سابقه ۲ دوره نمایندگی در دوره دهم و یازدهم را در مجلس شورای اسلامی دارد.

در این حوزه انتخابیه همچنین حسین احمدی و "احمد آریائی‌نژاد" هرکدام به ترتیب با ۱۶ هزار و ۶۱۲ و ۱۶ هزار و ۶۸۷ به مرحله دوم راه یافتند.

در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در مرحله نخست ۱۸۵ نفر پیش ثبت‌نام کردند که ۱۰۱ نفر ثبت‌نام آنها قطعی شد و از این تعداد ۷۰ نفر تأیید صلاحیت شدند.

پس از اعلام انصراف‌ها در مهلت قانونی و تغییر حوزه انتخابیه، ۵۵ نفر در میدان رقابتی دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان با هم به رقابت پرداختند که از این تعداد ۵۰ نفر مرد و پنج نفر زن است.

در این دوره از انتخابات ۱۹۹ شعبه به ۲۲۰ شعبه اخذ رأی افزایش یافت که از این تعداد ۱۰۸ شعبه شهری و ۱۱۲ شعبه روستایی و ۱۴۷ شعبه ثابت و ۷۳ شعبه سیار بود و بیش از پنج هزار نفر درگیر برگزاری انتخابات در این شهرستان بودند.

ملایر در این دوره از انتخابات به عنوان چهار شهر پایلوت کشور برای برگزاری انتخابات تمام الکترونیک انتخاب شد که انتخابات در کل این شهرستان به صورت تمام الکترونیک برگزار شد.

شهرستان ملایر صاحب ۲ کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.