معاون اجتماعی و مشارکت‌های سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری مشهد گفت: در این شب‌های سرد زمستان، سرانه ورود به گرمخانه‌های شهرداری مشهد، به صورت روزانه بیش از ۱۳۰ نفر بوده است.

سرانه ورود به گرمخانه‌های شهرداری بیش از ۱۳۰ نفر است

به گزارش قدس خراسان، مهدی ابراهیمی در همین رابطه اظهار کرد: با توجه به بارش برف در چند روز اخیر و سرمای هوا، گرمخانه‌های شهرداری مشهد با امکانات مورد نیاز، آماده پذیرایی از افراد بی سرپناه است و به منظور ساماندهی این افراد نیز ۱۰ گشت ویژه در سطح شهر مشهد فعال شده‌اند.

معاون اجتماعی و مشارکت‌های سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری مشهد با بیان اینکه ظرفیت گرمخانه‌ها در این شب‌های سرد تا ۲۰۰ نفر افزایش پیدا کرده نیز ادامه داد: با توجه به سرمای هوا و بارش برف در یک هفته گذشته، سرانه پذیرش افراد بی سرپناه در گرمخانه‌های شهرداری مشهد در هر روز  بیش از ۱۳۰ نفر بوده که نسبت به روزهای گرم‌تر سال، حدود ۴۰ درصد تعداد مراجعات افزایش داشته است.

وی همچنین در ادامه با اشاره به اینکه در شب‌ها و روزهای بارندگی گرمخانه به صورت شبانه روزی فعال است، مطرح کرد: شهروندان مشهدی در صورت مشاهده افراد بی سرپناه می‌توانند جهت ساماندهی با سامانه تلفن۱۳۷ شهرداری مشهد تماس حاصل کنند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.