مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان‌غربی با اشاره به آغاز جشن نیکوکاری از امروز، دوشنبه در استان گفت: روش ها و ابزار متنوعی نظیر استفاده از سامانه‌ موبایلی، شماره کارت مجازی، شماره تلفن و سایت اینترنتی برای کمک به جشن نیکوکاری در استان فراهم است.

آغاز جشن نیکوکاری در آذربایجان‌غربی

به گزارش قدس آنلاین، رضا مهرافروز  افزود: برای این امر، شماره کارت مجازی ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۱۲۳۲ برای مشارکت مردم نیکوکار استان در این آیین خداپسندانه اختصاص یافته است.

وی اضافه کرد: سامانه مبتنی بر تلفن‌همراه #۱*۸۸۷۷* برای دریافت کمک‌های مردمی نیز در جشن نیکوکاری راه‌اندازی شده است و مردم می‌توانند کمک‌های خیرخواهانه خود را از این طریق واریز کنند.

وی اظهار کرد: پس از شماره گیری این رقم، شهروندان باید کد ۰۴۴ مربوط به آذربایجان غربی را وارد کرده و سپس با وارد کردن مبلغ مورد نظر در این کار خیر سهیم باشند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان غربی ادامه داد: مردم خیّر و نیکوکار استان همچنین می‌توانند با مراجعه به سایت اینترنتی کمیته امداد به آدرس www.emdad.ir در این آیین معنوی مشارکت کنند.

مهرافروز گفت: کمک‌های مردمی از این طریق نیز همچون دیگر کمک‌های شهروندان در سریع‌ترین زمان احصا می‌شود و در اختیار نیازمندان قرار می‌گیرد.

وی افزود: امسال همچنین ۳۶۰ پایگاه شامل دفاتر کمیته امداد، مراکز نیکوکاری و پایگاه های سطح شهر برای دریافت کمک های مردمی در نظر گرفته شده است.

وی اضافه کرد: پایگاه های سطح شهر طی روزهای سه شنبه تا پنجشنبه در میادین مختلف و روز جمعه در میعادگاه های نمازجمعه پذیرای کمک های مردمی خواهد بود.

 کمیته امداد امام خمینی (ره) از اسفندماه سال ۱۳۵۷ فعالیت خود را با فرمان امام راحل برای رسیدگی به وضعیت محرومان و کمک به آنها از طریق دریافت کمک های مردمی آغاز کرد و ۴۵ سال از فعالیت این نهاد می گذرد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.