مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی گفت: سهمیه‌ای معادل ۲۳۰ تن گوشت منجمد گوساله توسط شرکت پشتیبانی امور دام تأمین گردیده که طی روزهای آتی توزیع خواهد شد.

۲۳۰ تن گوشت منجمد گوساله طی روزهای آتی در خراسان رضوی توزیع می‌شود

به گزارش قدس خراسان، بیژن ثمینی اظهار کرد: مانند هرساله مدیریت میوه شب عید و خرما نیز صورت گرفته و در غرفه‌های خاص برای مصرف‌کنندگان عزیز ارائه خدمات خواهد شد.

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی با اشاره به تولید روزانه ۶۰۰ تن مرغ در استان افزود: بر اساس آمار جوجه‌ریزی در سامانه سماصط در بعضی از هفته‌ها با تولید کمتر از نیاز مواجه هستیم، لذا درخواست تأمین مرغ منجمد به‌منظور جبران کسری تولید، طی چندین مکاتبه انجام شده و اخیراً نیز سهمیه‌ای به میزان ٧٦٠ تن مرغ منجمد به همین منظور تخصیص‌یافته و آماده توزیع است.

وی در خصوص وضعیت گوشت قرمز و تأمین آن برای شب عید و ماه رمضان اضافه کرد: در خصوص گوشت نیز با توجه به گرانی این محصول طی ماه‌های اخیر که ناشی از کمبود تولید در سطح کشور است، مکاتبات و پیگیری‌های مکرر انجام و از ابتدای اسفندماه تاکنون بیش از ۸۰۰ تن معرفی‌نامه گوشت منجمد گوساله صادرشده و همچنین سهمیه‌ای معادل ۲۳۰ تن گوشت منجمد گوساله توسط شرکت پشتیبانی امور دام تأمین گردیده که طی روزهای آتی توزیع خواهد شد.

ثمینی ادامه داد: مضاف بر سهمیه موجودی ابلاغ مرکز، اقدامات بی‌شائبه‌ای در خصوص واردات گوشت قرمز از اقصی نقاط دنیا در حال انجام است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.