رئیس جمهور در بازدید از مناطق سیل‌زده بلوچستان، بر تسریع در روند امدادرسانی تاکید کرد و به مردم گفت : دولت با تمام توان در کنار سیل‌زدگان ‌خواهد بود.

حضور رئیس‌جمهور در مناطق سیل‌زده بلوچستان/ دستور رئیسی برای تسریع در روند امدادرسانی

به گزارش قدس آنلاین، آیت‌الله رئیسی در بدو ورود به فرودگاه مورد استقبال کرمی استاندار سیستان و بلوچستان، عبدالغفور حوت فرماندار شهرستان کنارک، فرماندار چابهار و اعضای شورای تامین شهرستان‌های کنارک و چابهار قرار گرفت.

آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی ساعتی پیش عازم سیستان و بلوچستان شد تا از نزدیک وضعیت امدادرسانی و کمک به مردم این استان را پیگیری و دستورات لازم برای رفع مشکلات مردم را صادر کند.

دیدار رئیس جمهور با سیل‌زدگان منطقه نگور

آیت الله رئیسی پس از بازدید از مناطق سیل زده دشتیاری به منطقه نگور رفت و در جمع مردم این منطقه ‌هدف از این سفر را بررسی وضعیت خسارت سیل و نحوه امدادرسانی به ‌مردم اعلام کرد و گفت: ‌قطعا با تمام توان در کنار شما خواهیم بود

رئیس جمهور با بیان اینکه از استاندار سیستان و بلوچستان، هلال احمر، مسئولان محلی و مردم که کارهای امدادی می‌کنند، نهایت قدردانی را دارم، اظهار داشت: امروز درباره اقداماتی که باید برای بهبود وضعیت سیل زدگان کرد، تصمیم‌گیری خواهیم کرد.

رئیسی به مناطق سیل‌زده دشتیاری رفت

رئیس جمهور پس از ورود به فرودگاه کنارک، مستقیما به منطقه سیل زده دشتیاری رفت تا ضمن دیدار مردم سیل زده در جریان میزان خسارت و امدادرسانی به مردم منطقه قرار گیرد.

آیت‌الله رئیسی با حضور سرزده در روستاهای درگیر سیلاب جنوب سیستان و بلوچستان ضمن بازدید از وضعیت امدادرسانی به سیل‌زدگان این منطقه با مردم محلی گفت و گو و دستورات لازم جهت تسریع در روند امدادرسانی را صادر کرد.

همچنین مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی در مشایعت با سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور و هیئت همراه،‌ عازم استان سیستان و بلوچستان شد تا از وضعیت خدمات رسانی به مناطق سیل زده بازدید میدانی داشته باشد.

وزیر راه و شهرسازی که پیش از این دستور بسیج همه امکانات برای بازگشایی مسیرهای مسدود را صادر کرده بود، امروز از نزدیک در جریان میزان خسارات وارد شده به ویژه در حوزه جاده‌ها و مساکن و همچنین نحوه خدمات رسانی قرار خواهد گرفت.

براساس این گزارش، وزرای کشور، نیرو، جهاد کشاورزی و فرمانده نیروی زمینی سپاه، رئیس مرکز امداد هوایی جمعیت هلال احمر و برخی دیگر از مسئولان کشوری و لشکری برای پیگیری وضعیت مردم پیش از این راهی سیستان و بلوچستان شده‌اند.

 
منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.