شهردار مشهد از تدارک بیش از ۴۵ هزار اسکان موقت و اضطراری در ۴۲ نقطه شهر خبر داد.

تدارک بیش از ۴۵ هزار اسکان در ۴۲ نقطه مشهد

به گزارش قدس خراسان، محمدرضا قلندرشریف، در خصوص تدارک ظرفیت اسکان موقت و اضطراری برای زائران نوروزی توسط شهرداری مشهد اظهار کرد: شهرداری مشهد در ۴۲ نقطه بیش از ۴۵ هزار اسکان موقت و اضطراری فراهم کرده‌ است؛ البته این موضوع بستگی به شرایط جوی مشهد نیز دارد.

شهردار مشهد تاکید کرد: این تعداد مربوط به سالن‌های مسقف است. اسکان در پارک‌ها جزو این آمار نیست، اگر وضعیت جوی مناسب باشد، تمام پارک‌های مشهد را نیز برای اسکان زائران در اختیار قرار خواهیم داد.

وی در خصوص تعداد نیروهایی که در ایام نوروز در شهرداری به کار گرفته خواهند شد، خاطرنشان کرد: خدمت‌رسانی به زائران و مسافران از ابتدای ماه رمضان آغاز می‌شود و تا انتهای ماه رمضان ادامه دارد. تمام همکاران ما در تمام حوزه‌ها و در ۸ کمیته که در ذیل ستاد مناسبت‌های شهری شهرداری مشهد هستند، فعال خواهند بود.

قلندر شریف ادامه داد: پاکبانان و کارگران فضای سبز در حوزه خدمات شهری نیز در این ایام در آماده‌باش کامل قرار دارند. مناطقی که از مرکز شهر فاصله دارند، معین مناطق اطراف حرم رضوی هستند و کمک خواهند کرد تا مشکلی به وجود نیاید. ما شهر تکانی را خیلی وقت است که آغاز کرده‌ایم، امیدوارم بتوانیم از ابتدای ماه رمضان یک شهر بسیار ویژه را در حوزه ارائه خدمات برای زائران و مجاوران در استقبال از بهار قرآن و طبیعت آماده کنیم.

شهردار مشهد در خصوص ظرفیت پارکینگ‌های مشهد در این ایام گفت: حدود ۱۶ هزار پارکینگ دائمی در سطح شهر داریم که ۶۰۰۰ پارکینگ تنها در اطراف حرم رضوی قرار دارد. همچنین در نظر داریم تعداد پارکینگ‌های موقت اطراف حرم را به ۵۰۰۰ جای پارک خودرو افزایش دهیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.