معاون ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) با بیان اینکه اگر دانشگاه بوعلی‌سینا برای ساخت خوابگاه انتخاب نمی‌شد غفلت صورت می گرفت، اظهار داشت: ۱۳۰ میلیارد تومان اعتبار برای ساخت مجتمع خوابگاهی مرضیه دباغ هزینه شده است.

هزینه ۱۳۰ میلیارد اعتبار برای ساخت خوابگاه دانشجویی همدان

به گزارش قدس آنلاین، سیدمصطفی سیدهاشمی پنجشنبه ۱۷ اسفند در آیین افتتاح خوابگاه دانشجویی دانشگاه بوعلی سینا، با اشاره به اینکه این پروژه طی ۱۵ ماه احداث شده است، اظهار کرد: با وجود سپری کردن فصل زمستان همدان توانستند طی کمتر از ۱۶ ماه، ۶۷۰۰ مترمربع را به بهره‌برداری برسانند.

وی با بیان اینکه دانشگاه بوعلی‌سینا از سال ۵۴ آغاز به کار کرده است، تصریح کرد: دانشگاه بوعلی‌سینا یکی از دانشگاه‌های قدیمی کشور است و رتبه بالاتر بین دانشگاه‌ها را دارد به ویژه در بین دانشگاه‌های اسلامی که نشان از توان علمی و فرهنگی و قدمتی این دانشگاه دارد.

سیدهاشمی افزود: با توجه به قدمت و حضور بیش از ۱۵ هزار دانشجو در دانشگاه بوعلی‌سینا یکی از دانشگاه‌هایی بود که باید برای ساخت خوابگاه انتخاب می‌شد.

وی با تأکید بر اینکه تأمین اعتبار این پروژه مهم بود، گفت: این مجتمع خوابگاهی هدیه‌ای از سوی ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) به مردم نجیب همدان است.

مجتمع خوابگاهی مرضیه دباغ با ظرفیت ۷۰۰ نفر در دانشگاه بوعلی‌سینا همدان با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و مسئولان ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) ‌و مدیران و نمایندگان همدان به بهره‌برداری رسید.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.