رییس جمهور با بیان اینکه سیاست و رویکرد محوری دولت سیزدهم سپردن کارها در عرصه تولید به بخش خصوصی است، گفت: تمام همت و تلاش دولت، ایجاد بستر مناسب برای حضور فعال بخش خصوصی در عرصه کار و تولید کشور است.

رئیس‌جمهور: سیاست دولت سپردن کارها در عرصه تولید به بخش خصوصی است /  کمیت و کیفیت تولیدات داخلی باید افزایش یابد

آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز جمعه در آیین افتتاح واحد پاک چوب شوش با تقدیر از کارگران، کارشناسان و مدیریت این کارخانه افزود: ایجاد فضای مناسب برای فعالیت بخش خصوصی و نظارت و سیاست گذاری دولت راه تحول در تولید و اشتغال در کشور است.

وی با اشاره به اینکه بیش از یک هزار فرصت شغلی مستقیم و هشت هزار شغل غیرمستقیم با بهره برداری از این واحد تولیدی ایجاد شده است، اظهار کرد: افزایش نیروی انسانی شاغل به ۱۰ هزار نفر، خطوط تولید و همچنین تکمیل زنجیره تولید از جمله اهداف پیش بینی شده برای توسعه این مجموعه است.

رییس جمهور ادامه داد: کاشت و تبدیل نهال به ام دی اف در این کارخانه انجام می شود که باید با تکمیل زنجیره تولید، ظرفیت تولید و اشتغال در این کارخانه به حداکثر برسد تا در این منطقه دیگر فرد بیکاری نداشته باشیم.

وی با تاکید بر افزایش کیفیت محصولات تولید داخل برای رقابت با محصولات خارجی، گفت: کمیت و کیفیت تولیدات داخلی باید افزایش یابد تا امکان تولید محصولات رقابتی در کشور بیش از پیش فراهم شود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.