نشست دبیران و معاونان استانی شبکه جوانان رضوی به عنوان همیاران مردمی مؤسسه جوانان آستان قدس رضوی و با هدف هماهنگی و برنامه‌‎ریزی هفدهمین دوره جشن‌های مردمی و بین‌المللی زیر سایه خورشید  به مدت سه روز از  16 تا 18 اسفند ماه در مجتمع دانشجویی امام رضا(ع) گرد هم آمدند.

همیاران مردمی جشن‌های «زیر سایه خورشید» در مشهد گرد هم آمدند

به گزارش آستان‌نیوز، با توجه به اهمیت و فراگیری جشن‌های مردمی زیر سایه خورشید و به منظور همفکری، هم‌افزایی، ایده‌پردازی، بررسی چالش‌ها و راهکارها و افزایش کیفی و کمی برنامه‌ها در سراسر کشور و عرصه بین‌الملل، نشست فصلی دبیران استانی شبکه جوانان رضوی با حضور 80 نفر از دبیران و معاونان استانی این برنامه در مشهد برگزار شد.

این خبر حاکی است مختاری، مدیرعامل مؤسسه جوانان آستان قدس رضوی در حاشیه برگزاری این برنامه گفت: در این گردهمایی سه‌روزه، درباره راهبردها و رویکردهای جدید و نوآورانه مشورت و همفکری شد. همچنین در نشست‌هایی تخصصی درباره طرح‌ها و برنامه‌های تحولی که در رویداد آینده جشن‌های زیر سایه خورشید امسال قرار است صورت بگیرد گفت‌وگوهای مفصلی انجام شد.

مختاری ادامه داد: با جمع‌بندی‌هایی که در پی این نشست‌ها انجام خواهد شد، رویکردهای اصلی برنامه‎‌ها به رابطان استان‌ها ارائه می‌شود تا هر استان بنا بر اقتضائات و شرایط خود فعالیت‌های مناسب را با مشارکت مردم برنامه‌ریزی کند.

وی همچنین یادآور شد: برنامه‌های پیش روی زیر سایه خورشید در دهه کرامت 1403(خرداد ماه) با تمرکز بر اجتماعات بزرگ مردمی، جشن‌های مردمی، ویژه برنامه‌های حوزه دانشجویی و دانش‌آموزی و ویژه ‌برنامه‌های حوزه خانواده به خصوص زنان و دختران در اولویت قرار گرفت. همچنین مقرر شد در راستای ایجاد تحول و کیفی‌سازی برنامه‌ها شوراهای مشورتی استانی تشکیل شود و توان نخبگانی در برنامه‌ریزی این برنامه‌ها مورد توجه قرار گیرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.