۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۵
کد خبر: 970931

آیین اختتامیه روز بوشهر با حضور پرشور مردم، خانواده‌های شهدا و مسوولین استانی در سالن لیان شهر بوشهر برگزار شد.

آیین اختتامیه روز بوشهر برگزار شد

به گزارش قدس آنلاین،  رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر جمعه شب در این آئین گفت: برنامه‌های مختلفی به مناسبت هفته بوشهر در سطح شهر بوشهر برای مردم برگزار شد که امیدواریم موجب رضایتمندی این عزیزان را فراهم کرده باشد.

وحید نیک روش ضمن گرامیداشت یاد و نام شهدا اظهار داشت: نگاه ما در شورای اسلامی شهر جبران کمبودها در شهر بوشهر است و در این مسیر تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت.

وی تصریح کرد: امیدواریم بتوانی اقداماتی که مثمر باشد و باعث ایجاد شورونشاط بین مردم شود را به مردم شریف بوشهر ارائه دهیم.

نیک روش اضافه کرد: شهرداری با ابتدایی‌ترین مسائل مردم نیز سر و کار دارد، بنابراین تمام تلاشمان بر این است که خدمات شهرداری موجب ایجاد رضایتمندی مردم شود و این اصل برای ما مهم بوده و تمام همت خود را به کار خواهیم گرفت تا بهترین خدمات را به مردم بوشهر که لایق بهترین‌ها هستند ارائه بدهیم.

نیک روش افزود: امیدواریم به همت مسؤولان بتوانیم خدماتی که موجب شورونشاط می‌شود را برای مردم ارائه دهیم.

 آئین اختتامیه روز بوشهر برگزار شد

وی تصریح کرد: ارائه خدمات مطلوب موجب رضایتمندی مردم می‌شود و خادمان شما در شورا و شهرداری مطمئناً به دنبال رضایتمندی مردم هستند و در این راه تمام توان خود را به کار خواهیم گرفت.

رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر گفت: افرادی که انتخاب شده‌اند موجب اعتلای نام بوشهر و بوشهری نه تنها در کشور بلکه در دنیا شده‌اند.

 آئین اختتامیه روز بوشهر برگزار شد

 آئین اختتامیه روز بوشهر برگزار شد

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.