محمد ربیعی بازی برده را در تهران مقابل هوادار از دست داد و در نهایت به تساوی رسید.

محمد ربیعی در گفت‌وگو با قدس: جادوگر را مجازات کنید

به گزارش قدس آنلاین، او درشرایطی بازی برده را با تساوی تاخت زد که موقعیت بسیار مهمی در اختیار داشت تا بردی بزرگ را از تهران با خود به خانه ببرد. ربیعی اما از عملکرد شاگردانش راضی است. او در گفت و گویی اختصاصی با خبرنگارروزنامه قدس درباره این بازی گفت:« از بچه‌ها راضی هستم. فوتبال خوبی بازی کردیم. به هوادار موقعیتی ندادیم و فقط روی اشتباهات فردی گل خوردیم. یک بازیکن ما اخراج شد و یکی از بازیکنان با تجربه ما پنالتی داد. می‌توانست آن پنالتی را تقدیم حریف نکند. اما تمام شد و رفت. من از کل تیم راضی هستم. باید دوباره شروع کنیم».

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان درباره ماجرای برگه‌هایی که در جریان بازی ذوب آهن و پرسپولیس به وجود آمد و حواشی و شایعاتی بابت جادوگری ایجاد شد، این توضیحات را ارائه کرد:« هرکسی تخلفی کرده بازخواست شود. هیچ ابایی ندارم. هرکسی متخلف است باید دردادگاه جوابگو باشد. همه دستگاه‌ها هم بیایند و نتایج را به مردم اعلام کنند. به شخصه حاضرم همه گونه همکاری را داشته باشم. اگر تخلف جادوگری ثابت شد که هیچ. اگر تخلف ثابت نشد بروند کسانی که تهمت و افترا زدند و با آبروی افراد بازی کردند را جریمه و بازخواست کنند. من به شخصه هیچ مشکلی با راستی‌آزمایی درباره این ماجرا ندارم. فیلم‌ها هم موجود است. از یک هفته قبل فیلم‌ها مورد ارزیابی قرار گرفته است. هرجا تخلفی شده باید عواملش پاسخگو باشند. من به‌شدت مخالف این مسائل هستم. دنبالش هم نیستم». ربیعی درباره اینکه آینده ذوب آهن را در لیگ برتر چه طور ارزیابی می‌کند، این پاسخ را داد:« بنا شده همچنان به کار و فعالیت را در این باشگاه ادامه بدهم. بازیکنان بسیار خوبی داریم که باید جایگاه بالاتری را در جدول بدست آوردند. انتظار دارم در بازی‌های آینده عملکردمان بهتر باشد. باید از اشتباهات فردی دوری کنیم. در بازی با هوادار اگر اشتباه فردی نمی‌کردیم نتیجه طور دیگری رقم می‌خورد. اما به هرحال این هم یک تجربه است. امیدوارم بهترین‌ها نصیب باشگاه ذوب آهن شود».

سرمربی ذوب‌آهن در پایان درباره پیشنهاد فولاد خوزستان هم گفت: پیشنهاد فولاد یک اقدام حرفه‌ای بود و خودم را یک فرد حرفه‌ای می‌دانم. قرار بود با توافق دو باشگاه این اتفاق رخ دهد و فکر می‌کنم بازی امروز تیم ذوب‌آهن مزید این اتفاق بود که بازیکنان بسیار خوب فوتبال بازی کردند. هر جا مسئولیت دارم و داشته‌ام با تمام تمرکز و وجودم کار کردم. فکر می‌کنم بازی مقابل پرسپولیس را به غیر از پنالتی می‌توانستیم روند دیگری داشته باشیم. ما با تمام وجود برای ذوب‌آهن کار می‌کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.