ریزش دیواره پل تقاطع غیر همسطح کمربندی فریدونکنار که چندی پیش بسیار خبر ساز شده بود این بار دیوار حفاظتی ولیکرود این شهر در مدتی کوتاه بعد از افتتاح فرو ریخت که مصیبت طرح های عمرانی از این دست را دو چندان کرد.

ریزش طرح‌های عمرانی فریدونکنار در ماه عسل افتتاح
به گزارش قدس آنلاین،  دیوار حفاظتی ولیکرود که چندی پیش با اعتبار ۴۵ میلیارد ریالی سفر هیات دولت به مازندران اجرایی شد هنوز ماه عسل افتتاح این طرح به پایان نرسید که بخشی از دیواره آن فرو ریخت.

این دیواره که به طول ۱۹۸ متر با پیمانکاری آب منطقه ای مازندران اجرا شده که در مقابل موج های رودخانه دوام نیاورد و فرو ریخت.

چندی پیش هم تخریب بخشی از دیواره پل تقاطع غیر همسطح کمربندی فریدونکنار هم بسیار خبر ساز و سوژه کاربران فضای مجازی شد.

در این پیوند فرماندار فریدونکنار گفت: پیمانکار این طرح آب منطقه ای مازندران بود که هیچ کدام از دلایل آنها برای ریزش این دیواره قابل پذیرش نیست.

مسیب میر رمضانی اظهار داشت: این طرح به طول ۱۹۸ متر با اعتبار ۴۵ میلیارد ریالی سفر رییس جمهور به مازندران تکمیل شده بود.

فرماندار فریدونکنار تصریح کرد: پیمانکار این طرح شرکت آب منطقه ای مازندران بود که این دیواره حفاظتی را در رودخانه ولیکرود فریدونکنار ساخت.

شهرستان ساحلی فریدونکنار در مازندران حدود ۴۰ هزار نفر جمعیت دارد و به واسطه میزانی حدود پنج میلیون نفر شب اقامت مسافر در سال و همچنین وجود بندر ترانزیتی یکی از شهرستان های کوچک اما پر تردد استان است. این شهرستان گردشگر پذیر به واسطه قرار گیری در مقصد جاده های

مواصلاتی هراز و فیروزکوه، سالانه به خصوص ایام تعطیل و تابستان شاهد تعداد زیادی از تردد خودرویی است که عملا بار ترافیکی سنگینی را به شهرستانی با ظرفیت گردشگری زیاد اما زیرساخت محدود فریدونکنار وارد می کند و زندگی عادی ساکنین این منطقه را با چالش روبرو می سازد.

علاوه بر این به دلیل قرار گیری فریدونکنار در کریدور شرق به غرب مازندران و وجود بندر در این شهر روزانه تعداد زیادی از خودروهای سنگین وارد شهر فریدونکنار می شود و بر بار ترافیکی و مشکلات شهر اضافه می کند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.