۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۳
کد خبر: 971053

آدام سندلر با وجود عدم اکران عمومی هیچ بلاک باستری، لقب پردرآمدترین بازیگر هالیوود را از آن خود کرده است.

پردرآمدهای هالیوود چه کسانی هستند

به گزارش قدس آنلاین، این کمدین معروف با کسب ۷۳ میلیون دلار این ردیف را کسب کرده است.

به گفته تحلیل گران اقتصادی سینما، این بازیگر موفقیت کلان خود را مدیون پلتفرم دیجیتالی جنجالی نتفلیکس است.

این شبکه دیجیتالی در چند سال اخیر تهیه کننده فیلمهایی بوده که سندلر بازی کرده و توسط این پلتفرم راهی بازار استریم و پخش زنده است.

سندلر با این رقم بالای درآمد توانسته رقبای ابرستاره ای چون تام کروز، دنزل واشنگتن و حتی مارگوت رابی را سکوهای پائین تر براند.

رابی که «باربی» او سال قبل رکورد فروش ها را شکست و پرفروش ترین فیلم سال سینماهای کل دنیا شد، با درآمدی ۵۹ میلیون دلاری در ردیف دوم جدول قرار می گیرد. او یکی از تهیه کنندگان باربی هم بود.

مجله معتبر فوربس که گزارش پردرآمدهای هالیوود را منتشر کرده، تام کروز را با درآمدی ۴۵ میلیون دلاری در رتبه سوم معرفی کرده است.

مت دیمون و رایان گاسلینگ با درآمدهایی ۴۳ میلیون دلاری، رتبه های چهارم و پنجم جدول را به خود اختصاص داده اند. این رقم مشترک در حالی است که گاسلینگ نقش مقابل رابی در باربی را داشت و دیمون فیلم بلاک باستری روی پرده سینماها نداشت.

ردیف ششم جدول را جنیفر آنیستن با درآمدی ۴۲ میلیون دلاری در اختیار خود گرفته تا دومین بازیگر زنی باشد که در کنار رابی در فهرست فوق قرار می گیرد. این دو تنها خانم های بازیگری هستند که در جدول حضور دارند.

در ردیف هفتم و هشتم لیوناردو دی کاپریو معروفترین بازیگر زنده قرن و جیسن استاتام انگلیسی تبار با درآمدی ۴۱ میلیون دلاری قرار گرفته اند. دی کاپریو اگر چه محبوبیت بسیار زیادی در بین فیلمسازان و تهیه کنندگان دارد، معمولا فیلمهایش رکوردشکن نیستند.

بن افلک دوست صمیمی مت دیمون هم با درآمدی ۳۸ میلیون دلاری در کرسی نهم قرار دارد تا یک بار دیگر ثابت کند نام او و همکار قدیمی اش در هر جدولی در کنار هم قرار خواهند داشت و یکی بدون حضور آن دیگری، در هیچ فهرستی حاضر نخواهد شد!

ردیف دهم جدول هم در اختیار دنزل واشنگتن با درآمدی ۳۴ میلیون دلاری است.

مجله فوربس همه ساله دست به انتخاب های مختلفی می زند که اختصاص به برترین بسیاری از رشته ها و گروه ها را دارد.

منبع: پایگاه خبری صبا خبر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.