«دیمیتری مدودف»، جو بایدن، رییس جمهور آمریکا را مایه ننگ آمریکا توصیف کرد.

مدودف؛ بایدن را مایه ننگ آمریکا اعلام کرد

به گزارش قدس آنلاین، «دیمیتری مدودف» در سخنانی گفته است که بایدن مایه ننگ آمریکا است.

«دیمیتری مدودف»، به عنوان معاون شورای امنیت روسیه در واکنش به سخنان اخیر جو بایدن رییس جمهور آمریکا که خود را با فرانکلین روزولت رییس جمهور سابق آمریکا مقایسه کرده بود، بایدن را مایه ننگ آمریکا خواند.

کمی پیش از این نیز، معاون شورای امنیت روسیه وعده داده بود که اقدام غرب برای تحریم مسکو بی پاسخ نمی‌ماند. «دیمیتری مدودف» معاون شورای امنیت روسیه هفته گذشته اعلام کرد که کشورش انتقام تحریم‌های غرب را خواهد گرفت.

رییس جمهور سابق روسیه در واکنش به تحریم هاب غرب در پیامی در تلگرام نوشت: اجازه دهید آنها (غربی‌ها) همه در آنجا رنج ببرند. ما باید این را به خاطر داشته باشیم، ما باید هر جا که ممکن است از آنها انتقام بگیریم. آنها دشمنان ما هستند.

ارزولا فوندرلاین، رییس کمیسیون اروپایی هفته گذشته در شبکه اجتماعی X، توییتر سابق، اعلام کرد که اعضای اتحادیه اروپا برای اعمال سیزدهمین بسته تحریمی علیه روسیه به توافق رسیده‌اند.

وی تاکید کرد این بسته یکی بزرگ‌ترین بسته‌های تحریم است که تا کنون از سوی اتحادیه اروپا علیه روسیه اعمال شده است.

قرار شده است بسته تحریمی مذکور به طور نمادین در ۲۴ فوریه همزمان با دومین سالگرد آغاز عملیات نظامی روسیه علیه اوکراین به تصویب برسد.

بروکسل از زمان آغاز درگیری روسیه با اوکراین در فوریه سال ۲۰۲۲ تاکنون ۱۲ بسته تحریمی علیه روسیه اعمال کرده و بسته کنونی شامل تحریم‌های اقتصادی و ممنوعیت سفر به همراه تحریم برخی شخصیت‌های روسی است.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.