رییس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر بوشهر گفت: ۲ خوابگاه دخترانه دانشکده الزهرا مرکز استان به دلیل کمبود نیرو تعطیل شده است.

تعطیلی ۲خوابگاه دخترانه دانشجویی در بوشهر/ هزینه سنگین اجاره‌خانه بر دوش دانشجویان

به گزارش قدس آنلاین، شهناز پولادی در نشست اعضای شورای شهر بوشهر اظهار کرد: از سه خوابگاه دخترانه دانشکده فنی حرفه‌ای الزهرا بوشهر، ۲ خوابگاه با ظرفیت دویست نفر تعطیل شده که نارضایتی دانشجویان را به دنبال داشته است.

وی با اشاره به اینکه دانشجویان زیادی از خارج و شهرستان‌های استان در این دانشکده تحصیل می‌کنند افزود: این دانشجویان به دلیل نبود خوابگاه مجبور به تردد روزانه یا اجاره خانه شخصی شده اند این در حالی است که دو خوابگاه این دانشکده با تمام امکانات بدون استفاده مانده است.

رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر بوشهر ادامه داد: مسئولین این دانشکده اعلام کرده‌اند که به دلیل موانع قانونی قادر به جذب نیرو نیستند و در کمیته دانشجویی استانداری بوشهر هم موضوع مطرح شده اما تا کنون نتیجه‌ای نداشته است.

وی با اشاره به مسائل پیش آمده در حاشیه برگزاری فستیوال کوچه عنوان کرد: شاهد برخی هنجار شکنی ها در شهر بوشهر بودیم که به دلیل عدم برنامه ریزی و نظارت دستگاه‌های ذیربط بوده است؛ اگر کسی تخطی کرده وظیفه خودش است پاسخگو باشد و شورای شهر نباید قربانی شود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.