معاون اقتصادی استاندار همدان با تأکید بر اینکه پتروشیمی هگمتانه مشکلی در تأمین خوراک اولیه ندارد، گفت: پتروشیمی هگمتانه تولید را با روند کُندی انجام می‌دهد.

 پتروشیمی هگمتانه درگیر مشکلات داخلی

به گزارش قدس آنلاین، سیدمجتبی حسینی با بیان اینکه در حال حاضر PVC گرید پزشکی در پتروشیمی هگمتانه تولید شده است، اظهارکرد: این کارخانه باید محصولات تولیدی خود را  در بورس عرضه کند که بخشی را به فروش رسانده و بخشی در انبار مانده است.

وی با اشاره به اینکه مشکلات پتروشیمی هگمتانه داخلی است، افزود: استان در زمینه تأمین خوراک اولیه ورود کرده و حتی استاندار و نمایندگان استان در شرکت پتروشیمی ایران حضور یافتند اما مشکلات داخلی است.

حسینی درباره مشکلات معدن تاج‌آباد نیز خاطرنشان کرد: در جلسه‌ای که با حضور اداره‌کل حفاظت محیط زیست استان و امور معادن اداره‌کل صمت و نماینده اهالی منطقه برگزار شد، مقرر شد فعالیت این معدن متوقف شود تا کار از مراجع قضایی پیگیری شود.

معاون اقتصادی استاندار همدان با بیان اینکه مجوز این معدن توسط اداره‌کل صمت در سال‌های گذشته صادر شده است، تصریح کرد: در حال حاضر مردم و محیط زیست نسبت به فعالیت این معدن معترض هستند که از طریق مراجع قضایی در حال پیگیری است و به محض حصول نتیجه تعیین تکلیف خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.