۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۱
کد خبر: 971461

تیم فوتبال داماش گیلان در ادامه رقابت‌های لیگ دسته یک کشور مقابل شهرداری بندرآستارا به برتری رسید تا فاتح دربی گیلان در این لیگ شود.

داماش فاتح دربی گیلان شد

به گزارش قدس آنلاین،  تیمهای داماش و شهرداری آستارا عصر یکشنبه در هفته بیست و سوم رقابت‌های لیگ دسته یک کشور در ورزشگاه شهید عضدی رشت مقابل هم قرار گرفتند که در نهایت داماشی ها با نتیجه ۲ بر صفر حریف خود را شکست دادند.

گلهای تیم فوتبال داماش گیلان را در این دیدار ابتدا داریوش‌بخت در دقیقه پنجم به ثمر رساند تا نیمه اول با برتری داماش خاتمه یابد. در نیمه دوم نیز سعید دلاور با یک ضربه سر دومین گل تیمش را به ثمررساند تا داماشی ها در پایان با نتیجه ۲ بر صفر برابر حریف خود به برتری برسند.

قضاوت این دیدار را امیرسامان سلطانی با کمکهای داود عروجلو و حمید صحرایی برعهده داشتند که در جریان این مسابقه، علی ملایی از شهرداری بندرآستارا، داریوش بخت و سعید طالبی از داماش گیلان کارت زرد دریافت کردند.

تیم فوتبال داماش گیلان در این بازی با ترکیب سعید ابراهیم پور، سعید دلاور، حسین خیری، پژمان نجات، بلال میرزاعلی، محمد رستمی، آرمین انبساطی، داریوش بخت، سعید طالبی، مرتضی ابراهیمی و میرهادی میرجوان مقابل شهرداری بندرآستارا قرار گرفت.

همچنین تیم فوتبال شهرداری بندرآستارا با ترکیب یوسف بهزادی، امین حقده، علیرضا ابراهیمی، یاشار احمدی، علی ملایی، امیررضا افسرده، رضا آذری، هادی امینی، احسان افچنگی، حسین حداد و محمد نیازپور رو در روی داماش قرار گرفت.

پیش از برگزاری این دیدار و تا پایان هفته بیست و دوم رقابتهای فوتبال لیگ دسته یک کشور جام آزاداگان که با حضور ۱۸ تیم پیگیری می شود، شهرداری بندرآستارا با کسب ۱۹ امتیاز در مکان چهاردهم و داماش گیلان با کسب ۱۳ امتیاز در انتهای جدول رده بندی قرار داشتند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.