رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت قزوین گفت: چهار هزار و ۳۷۰ صنف متخلف از ابتدای سال جاری تاکنون با تشکیل پرونده به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

معرفی چهار هزار و ۳۷۰ صنف متخلف در قزوین به تعزیرات

به گزارش قدس آنلاین، محسن رستمی تصریح کرد: ارزش ریالی پرونده‌های تشکیل شده ۱۴۲ میلیارد ریال بوده که در حوزه‌های مختلف صنفی و از سوی بازرسان صمت استان قزوین مورد رسیدگی قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه طی همین مدت از واحدهای صنفی استان قزوین ۲۴ هزار و ۲۶۹ مورد بازرسی نیز صورت گرفته است، گفت: پنج هزار و ۵۳۵ مورد از این گشت‌ها به صورت مشترک و با همراهی عوامل تعزیرات و سایر دستگاه‌های متولی همراه بوده است.

رستمی به گزارش اقدامات طرح عملیاتی سازمان صمت در روزهای پایان سال و نزدیک به ایام ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: با تشدید نظارت‌ها از ۱۶ اسفند ماه جاری تا ۲۴ فروردین ماه ۱۴۰۳ تمامی صنوف و کالاهای پر مصرف شامل میوه و شیرینی،‌ انواع آش و حلیم، آرایشگاه‌های زنانه و مردانه، پوشاک، کیف و کفش و همچنین قالیشویی‌ها مورد نظارت و رصد مستمر بازرسان سازمان قرار دارد.

به گفته این مسوول، در طرح نوروزی و ماه مبارک رمضان که همچنان ادامه دارد، تاکنون ۹۰ صنف متخلف شناسایی و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی استان معرفی شدند که البته این روند همچنان تا پایان سال تدوام خواهد داشت.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت قزوین خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف موضوع را به سامانه ۱۲۴ گزارش دهند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.