مدیر شبکه بهداشت و درمان بردسکن گفت: مصدوم تیرخوردگی با اسلحه شکاری توسط آمبولانس اورژانس ۱۱۵ پایگاه جاده ای انابد به بیمارستان ولی عصر (عج) منتقل گردید و تحت عمل جراحی قرار گرفت.

خروج ۱۰۸ ساچمه از بدن آقایی ۳۵ سال در اتاق عمل بیمارستان ولی عصر(عج) بردسکن

به گزارش قدس خراسان، حسین امامیان، مدیر شبکه بهداشت و درمان بردسکن بیان داشت: مصدوم تیرخوردگی با اسلحه شکاری توسط آمبولانس اورژانس ۱۱۵ پایگاه جاده ای انابد به بیمارستان ولی عصر (عج) منتقل گردید و تحت عمل جراحی قرار گرفت.

وی افزود: مصدوم آقایی ۳۵ ساله بود که در اورژانس بیمارستان اقدامات اولیه انجام و توسط متخصص جراحی تحت عمل جراحی 5 ساعته قرار گرفت و پس از انجام عمل جراحی در بخش ICU تحت نظر قرار گرفت.

امامیان حال عمومی مصدوم را مساعد اعلام و گفت: ورود ۱۰۸ ساچمه و ۲ عدد پوکه که ایجاد نقص شدید بافتی و خونریزی فعال ایجاد کرده بود و بیمار با توجه به ترومای حاصل از تفنگ شکاری ۱۰۸ عدد ساچمه و ۲ عدد بقایای پوکه خارح گردید.

وی افزود: با توجه به آسیب و له شدگی و ازبین رفتن عضلات و شکستگی زائده نخاعی مهره ها و خرد شدن کتف بیمار، خونریزی فعال کنترل و بازسازی عضلات انجام گردید و مشاوره جهت شکستگی با جراح نورسرجری و ارتوپدی و توراکس انجام شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.