نماینده کارفرما در شورای عالی کار خبرداد که سومین نشست شورای عالی کار بدون نتیجه در تعیین سبد معیشت و حداقل مزد برگزار شد.

نشست شورای عالی کار بدون نتیجه در تعیین سبد معیشت برگزار شد

به گزارش قدس آنلاین، داود جوانی نماینده کارفرما در شورای عالی کار با بیان این که سومین جلسه شورای عالی کار با دستور کار حداقل مزد امروز چهارشنبه ۲۳ اسفند برگزار شد،‌گفت: این نشست هم بدون نتیجه در تعیین سبد معیشت خانوار کارگری و حداقل مزد به پایان رسید.وی گفت: قرار شد نشست بعدی شورای عالی کار روز شنبه ۲۶ اسفند با موضوع تعیین حداقل مزد کارگران در سال آینده برگزار می‌شود.

جوانی این را هم خاطرنشان کرد چون بین گروه کارگری و کارفرمایی توافقی در مورد سبد معیشت حاصل نشد، قرار شد روز شنبه مستقیم روی حداقل مزد کارگران بحث شود. نماینده کارفرما در شورای عالی کار گفت: در نشست امروز ۴ نماینده کارگر،‌۳ کارفرما،‌وزیرکار و معاون روابط کار،‌ نماینده وزیر اقتصاد،‌ن ماینده وزیر صمت و نماینده رئیس سازمان استاندارد حضور داشتند و ترکیب شورا کامل بود.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علی ۱۸:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۳
    0 0
    از نمایندگان محترم مجلس انتظار داریم که درتعیین مقدار افزایش حقوق کارگران برای سال آینده، نمایندگان کارگری شورایعالی کار را تنها نگذارند و تا آخرین لحظه تعیین دستمزد کارگران، از آنان بشدت حمایت کنند و حق کارگران مظلوم رو از دولت و کارفرمایان ظالم بستانند.