شهرآورد صد و سوم پایتخت پیش از شروع با حواشی زیادی همراه بود.

حواشی دربی ۱۰۳؛ از اقدام عجیب میزبان در لحظه افطار تا شکست سر بازیکن استقلال توسط قرمزها

به گزارش قدس آنلاین، در چارچوب هفته بیستم رقابت‌های لیگ برتر تا دقایقی دیگر دو تیم پایتخت یعنی استقلال و پرسپولیس در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر می‌روند.

در شرایطی که چند دقیقه تا آغاز این بازی باقی مانده، هواداران دو تیم پرسپولیس و استقلال روی سکوها با هم درگیر شدند. در این میان هواداران پرسپولیس نسبت به انتخاب وحید کاظمی و موعود بنیادی فر به عنوان داوران این دیدار اعتراض داشتند و علیه این دو داور شعار سر دادند.

همچنین هواداران پرسپولیس نسبت به صحبت‌های روز گذشته مهدی هاشمی نسب در نشست خبری این بازی واکنش نشان دادند و علیه بازیکن اسبق این تیم شعار دادند.

تیم داوری با ورود به زمین شرایط زمین را ساعاتی قبل از شروع مسابقه مورد بررسی قرار دادند تا همه چیز برای این بازی مهیا باشد.

با ورود اوسمار ویرا سرمربی سرخ‌پوشان به زمین، این مربی برزیلی به شدت مورد تشویق هواداران قرار گرفت. همچنین با ورود اعضای کادرفنی استقلال نیز نیمه آبی‌پوش ورزشگاه به شدت کادرفنی تیم محبوب خود را تشویق کردند.

با پخش اذان مغرب و لحظه افطار، هواداران دو تیم دقایقی به احترام اذان سکوت کردند. در شرایطی که تعداد زیادی از خبرنگاران روزه بودند، باشگاه استقلال که میزبان این بازی بود به منظور پذیرایی از خبرنگاران هیچ برنامه‌ای برای افطار نداشت.

با ورود مهدی هاشمی‌نسب این موضوع با تشویق هواداران استقلال همراه بود که این اتفاق با واکنش شدید هواداران پرسپولیس همراه شد.

هواداران پرسپولیس نیز با سنگ سر زبیر نیک نفس را شکستند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.