رییس هیات سوارکاری خراسان رضوی از سمت خود کنار رفت.

سوارکاری خراسان رضوی در انتظار هوای تازه؛عباس زادگان از ریاست هیات کنار رفت

عباس زادگان با پایان دوره 4 ساله ریاست خود که دوران پر فرازو نشیبی هم برای سوارکاری استان بود کنار رفت تا هیات سوارکاری تا برگزاری مجمع با سرپرست اداره شود. علیرضا تاج فیروز مدیرکل ورزش و جوانان استان خراسان رضوی با تایید این خبر گفت:آقای «سردار» از کارمندان اداره کل فعلا به عنوان سرپرست هیات فعالیت و مقدمات برگزاری مجمع انتخاباتی را فراهم خواهد کرد. وی افزود: دو نامزد برای این پست ثبت نام کرده اند که در مرحله تایید صلاحیت ها هستند و امیدواریم که خیل زود بتوانیم مجمعی سالم و مورد تایید اهالی ورزش سوارکاری را برگزار کنیم.

گفتنی است در دوران ریاست عباس زادگان سوارکاری استان با چاش انحصار طلبی برای برگزاری مسابقات پرش با اسب و امتناع چند باشگاه از شرکت در مسابقات روبرو بود به طوریکه در چند نوبت باشگاه هایی که به رئیس هیات نزدیک نبودند از توزیع ناعادلانه میزبانی‌ها شکایت کردند. منتقدان در زمان انتخاب عباس زادگان به ناآشنایی وی به این ورزش و وقت نگذاشتن او اشاره می کردند و اینکه او احتمالا در تصمیم گیری های خرد و کلان هیات خیلی نقشی نخواهد داشت.

عباس‌زادگان، در 13 اسفند 1398 پس از انتخاب پرحاشیه به عنوان رئیس هیات سوارکاری ،تلاش برای اعزام سوارکاران به مسابقات ملی و برون مرزی برای کسب تجربه، احقاق حقوق مربیان از نظر بیمه و امنیت شغلی، تلاش برای کسب میزبانی دوره‌های آموزشی و مسابقات ملی و بین‌المللی را از جمله برنامه‌های خود ذکر کرده و گفته بود : تعامل با آموزش و پرورش و استفاده از ظرفیت و توان نیروهای جوان به عنوان آینده‌سازان این ورزش از دیگر برنامه‌های این هیات در چهار سال آینده خواهد بود.

قضاوت در مورد اینکه او چقدر به وعده هایش در این مدت عمل کرد را به جامعه سوارکاری استان می سپاریم.اما آنچه در خاطر همه مانده رکود و سکونی بود که سوارکاری در اعزام های برون مرزی و میزبانی مسابقات کشوری و کلاس های آموزشی بود و ...

اکنون جامعه سوارکاری خراسان رضوی منتظر است که با برگزاری مجمع اتفاقات خوبی برای این ورزش روی دهد و انحصارطلبی ها کاهش یابد و رئیسی بریا این هیات انخاب شود که به وعده هایش عمل کند.

منبع: روزنامه قدس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.